قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/28 14:30 | کد خبر : 2701

شهرداری ارومیه مثل همیشه مظلوم و بیصدا خود را آماده شروع لیگ برتر می کند؛ ای کاش مسئولان شهری کمی با این تیم مهربانتر باشند.

شهرداری ارومیه,عبدالرضا علیزاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، ورزش والیبال در پوست و گوشت مردم ارومیه عجین شده است، برای تأیید این ادعا می‌توان به میزبانی های پرشکوه چه در عرصه ملی و چه باشگاهی در سالن غدیر ارومیه و یا کوچه ها و پارک های این شهر رجوع کرد. اما برخلاف عاشقان والیبال ارومیه، مسئولان و شورای این شهر اقبالی نسبت به والیبال ندارند؛ همین دور پیش بود که کاشف به عمل آمد در عین تعجب همگان بعد از گذشت دو ماه هنوز قرارداد اعضای تیم مورد تصویب شورا قرار نگرفته است.

حتی در سال جدید با وجود وعده های مسئولین شورای شهر ارومیه مبنی بر میزبانی جام باشگاه های آسیا در پایتخت والیبال آسیا و همچنین بستن تیم مدعی قهرمانی اما در عمل تمام این شعار ها سرابی بیش نبود. حتی بازیکنانی که در فصل ۱۴۰۳_۱۴۰۴ به جمع شاگردان عبدالرضا علیزاده پیوستند به خاطر عشق به مردم ارومیه و شخصیت والای سرمربی شهرداری چنین کاری کردند نه به خاطر بودجه‌ی چندرغاز مصوب شورای شهر ارومیه!

تیم سوم فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران، در سال جدید به اعتبار سرمربی تیم زودتر از فصل های گذشته ترکیب خود را بست و از اول مردادماه تمرینات و اروی پیش فصل آماده سازی را به صورت مرتب برگزار کرد و نوید یک فصل بدون حاشیه را برای هواداران والیبال ارومیه داد تا با آرامش خیال فصل جدید را در فاصله کمتر از دو هفته به شروع لیگ برتر استارت بزنند. اما در این بزنگاه مهم سر و کله‌ی شورای پرحاشیه ساز برای والیبال شهر پیدا شد و با عدم تصویب قرارداد اعضای تیم،شهرداری ارومیه را وارد حاشیه که همراه با اعتصاب اعضای تیم مواجه شد.

اما با ورود مستقیم عبدالرضا علیزاده و رایزنی او با شخص شهردار ارومیه این قضیه به هر شکلی بود حل شد. یقینا عدم وجود تفکر قهرمانی و اعمال منافع شخصی در اعضای شورای شهر سبب ناکامی چندین ساله پایتخت والیبال ایران جهت عدم تحقق رویای قهرمانی این عاشقان شده است؛ شهری که در دو دهه اخیر با پرورش بازیکنان مستعد و پرستاره،والیبال ایران را به سطح سه تیم اول جهان نیز رساند و حتی تیم هایی که در لیگ برتر ایران به قهرمان رسیده‌اند از ثمرات بازیکنان این مرز و بوم است.

تیم شهرداری ارومیه در اولین دیدار خود در لیگ برتر ۱۱مهرماه ساعت ۱۶ در سالن غدیر ارومیه از صدرای سپهر مشهد پذیرایی می‌کند و امیدواریم مسئولین شهری تا آن زمان حداقل کمی کمک حال تیم شوند؛ چیزی که لطف نیست بلکه وظیفه شان است...

کد خبر 2701


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید