قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/28 11:45 | کد خبر : 2697
پورحمیدی و واقعیتی که پذیرفت...

زیباترین تصویر تراکتور در قطر

به نظر می رسد حسین پورحمیدی کم کم با واقعیتی که باید آن را از پیش می پذیرفت، کنار آمده است.

تراکتور ,حسین پورحمیدی,الوکره ,

به گزارش ورزش آذربایجان، در میان همه تصاویری که از آخرین تمرین تراکتور پیش از رویارویی با الوکره منتشر شد، یک تصویر خیلی خاص بود و کلی حس خوب با خود به همراه داشت؛ تصویری که در آن علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی با خنده و حال خوب در کنار هم مشغول تمرین بودند. این عکس کلی پیام با خودش دارد که تک تک آنها به سود تراکتور است.

روزی که تراکتور علیرضا بیرانوند را به خدمت گرفت برای خیلی ها این سوال پیش آمد که تکلیف حسین پورحمیدی چه خواهد بود. اما خب دروازه بان شماره یک سال قبل تراکتوری ها در طول فصل چندین نمایش پرنوسان داشت و شاید خودش هم می دانست که شاید اتفاقاتی در پست دروازه تیمش رخ بدهد.

بیرو که آمد مشخص بود شماره یک خواهد بود؛ پورحمیدی هم یک ذخیره مطمئن و رقیبی جدی برای او به حساب می آمد؛ اتفاقی که سال ها در تراکتور رخ نداده بود در حال شکل گیری بود. اینکه دو دروازه بان آماده همزمان در این تیم حضور داشته باشند. واکنش حسین در ماه ها و هفته های اول به این موضوع قابل درک بود. او تا با شرایط جدید وفق پیدا کند به زمان نیاز داشت.

پورحمیدی حتی درخواست جدایی هم داد و تا همین چند هفته پیش نیز گهگاهی استوری های معنا دار منتشر می کرد. با این وجود به نظر می رسد او دیگر واقعیت را پذیرفته و شرایطی را در پیش گرفته به نفع خودش هم هست؛ رفاقت و رقابت با بیرانوند که می تواند شانس های بیشتری پیش رویش قرار بدهد و هم به نفع خودش باشد و هم تیم...

کد خبر 2697


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید