قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/27 19:30 | کد خبر : 2689
قیز ائوینده تویدور، اوغلان ائوی‌نین خبری یوخ

موثق-مهم؛ جزئیات جدایی مهاجم تراکتور

شایعه جدایی رحمان جعفری از تراکتور بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه، جزئیات مهمی دارد که باید به آن توجه کرد.

تراکتور,رحمان جعفری,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش"ورزش آذربایجان، مدیران تراکتور در فصل بیست و چهارم، تعداد مهاجمان نوک خود را با خرید تومیسلاو اشترکالی،مهدی عبدی و سوکول چیکالشی به همراه رحمان جعفری به عدد ۴ رساندند تا فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم برای مهاجم بابلی تنگ شود. همین موضوع سبب به وجود آمدن شایعات جدایی زودهنگام رحمان از جمع تی تی ها شده است.

تراکتور در فصل بیست و سوم که از وجود مهاجم گلزن بی بهره بود، برای حل این مشکل در مارکت زمستانی سال گذشته، رحمان جعفری را به خدمت گرفت. این بازیکن در ۱۶ بازی برای تی تی ها موفق به زدن ۵ گل شد اما نتوانست زهر لازم را به خط حمله تیمش تزریق کند.

ترافیک در خط مهاجم با وجود ۳ مهاجم دیگر و بازگشت امیرحسین حسین‌زاده به روز های اوج خود و اعتماد راسخ  سرمربی تیم به این مهاجم اردبیلی سبب شده است تا جعفری تی تی ها احساس کند فرصت بازی به او نخواهد رسید. او حتی در جمع محافل خصوصی اعلام کرده است قصد جدایی از تیم دارد.در این خصوص آقای گل سابق لیگ دسته یک به سه تیم مختلف نیز لینک شده است اما تا این لحظه با مخالفت قاطع باشگاه و کادرفنی تراکتور مواجه شده است.

با توجه به فرسایشی بودن بازی های سرخ پوشان آذربایجان در فصل ۱۴۰۳_۱۴۰۴ به علت حضور در سه جبهه مختلف:لیگ نخبگان آسیا ۲،لیگ برتر و جام‌حذفی، این که اجازه جدایی توسط اسکوچیچ،سرمربی تیم به او داده شود یا خیر مشخص نیست. 

با وجود مطرح شدن شایعات جدایی رحمان، حتی تیم هایی که این مهاجم جوان تراکتور به آنها لینک شده‌ بیشتر در حد حرف و حدیث هستند و هنوز جدایی مهاجم بابلی تراکتور قطعی نیست و مجوز خروجی برایش حتی به صورت قرضی صادر نشده است.

کد خبر 2689


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید