قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/27 16:39 | کد خبر : 2687
آمار ناامیدکننده تی تی‌ها برابر قطری‌ها

تراکتور-الوکره؛ طلسم را بشکن و برگرد!

تراکتور تا کنون موفق به شکست دادن تیم های قطری نشده و فردا امیدوار است با اسکوچیچ این طلسم را بشکند.

 تراکتور,لیگ نخبگان سطح دو,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور به لطف قهرمانی سپاهان در جام حذفی به عنوان تیم چهارم فصل گذشته لیگ‌برتر به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲ راه پیدا کرده و در گروه A با تیم های موهان باگان هند، الوکره قطر و روشن تاجیکستان رقابت خواهد کرد.

تی‌تی‌ها در شرایطی به دنبال حضور در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا ۲ هستند که این رقابت‌ها اختلاف سطح مشهودی با لیگ نخبگان آسیا دارد. طبق تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲ با حضور ۳۲ تیم (۱۶ تیم منطقه غرب و ۱۶ تیم منطقه شرق) دنبال خواهد شد.

تی‌تی‌ها در نخستین تقابل خود در این رقابت‌ها، روز چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ (به وقت ایران) به میزبانی ورزشگاه الجنوب به دیدار الوکره قطر خواهند رفت.

نکته جالب درباره جدال تراکتور با تیم های قطری اینکه، قرمزپوشان تاکنون موفق به شکست تیم های قطری نشده‌اند و چهار شکست و دو مساوی در مجموع شش دیدار، کارنامه تیره قرمزپوشان برابر قطری‌ها را نمایان می‌سازد.

تراکتور به لطف خرید های جذاب خود در تابستان جزو مدعیان اصلی لیگ‌برتر محسوب می‌شود و از طرفی انگیزه ویژه‌ای برای درخشش در سطح دو لیگ قهرمانان آسیا دارد و باید دید آیا در گام اول موفق به شکستن این روند منفی برابر تیم های قطری خواهد شد یا نه.

کد خبر 2687


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید