قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/27 12:30 | کد خبر : 2683
فوری-مهم از پایتخت والیبال؛

پشت پرده اعتصاب ناگهانی در ارومیه

پیگیری های خبرنگار ورزش آذربایجان حاکی از آن است که اعتصاب تیم والیبال شهرداری ارومیه دلایل غیرورزشی دارد.

شهرداری ارومیه,عبدالرضا علیزاده,لیگ برتر والیبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، خبر اعتصاب اعضای تیم والیبال شهرداری ارومیه و به حالت تعلیق در آمدن تمرینات این تیم، ورزش دوستان این شهر را در شوک فرو برد. آنها که با وجود همه کم مهری ها دل به عبدالرضا علیزاده و تیم یکدستش بسته بودند دیگر تحمل چنین خبرهایی را ندارند. بر اساس اطلاعات منابع موثق ماجرا غیرورزشی است.

والیبال شهرداری ارومیه از اول مرداد ماه سال جاری با معرفی اعضای تیم به صورت منظم تمرینات و اردوهای تدارکاتی خود را آغاز کرد. این تیم قرار بود امروز سومین مرحله از اردوی تدارکاتی پیش فصلش را با انجام دیدار دوستانه مقابل پیکان تهران در سالن غدیر برگزار کند،اما به دلیل عدم تصویب قرارداد اعضای تیم توسط شورا، تمریناتش را به حالت تعطیل درآورد.

همه ساله پیش از شروع تمرینات شهرداری،قرارداد های اعضای تیم توسط شورا تصویب و برای تایید به فرمانداری ارسال می‌شد،اما شورای شهر امسال تغییر رویه داده و همانند وعده های نقل‌و‌انتقالاتی اعم از بستن تیم کهکشانی و مدعی قهرمانی تا بار دیگر خلف وعده کنند.

انتظار والیبال دوستان پایتخت والیبال آسیا و ایران از مسئولین بلندپایه شهری برآورده کردن حداقل ترین خواسته های عاشقان این تیم است.شاگردان عبدالرضا علیزاده یازدهم مهرماه در اولین دیدار لیگ برتر میزبان تیم سپهر صدرای مشهد است.

کد خبر 2683


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید