قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/27 11:45 | کد خبر : 2678

فاطمه همتی در گفت و گو با خبرنگار ما از هدفش برای کسب نشان طلای پارالمپیک لس آنجلس گفت.

فاطمه همتی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، فاطمه همتی دختر تبریزی کاروان ایران در پارالمپیک پاریس دو نشان نقره در رشته پاراتیراندازی با کمان انفرادی و میکس این رقابت ها کسب کرد تا نامش در تالار افتخارات شهر جاودانه شود.

فاطمه همتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش آذربایجان از هدف های بزرگ خود برای المپیک آتی در لس آنجلس گفت: 

حضور در تیم ملی
۲ ماه قبل از شروع پارالمپیک در مسابقات جهانی چک شرکت کرده و در تمرینات حاضر شدم. پس از گذراندن این مسابقات موفق شدم تا عضویت ثابت تیم ملی را کسب کنم.

طلا قسمت نبود
باتوجه به سهمیه‌ای که داشتم برای شرکت در مسابقات پارالمپیک پاریس اعزام شدم،  خدا را شاکرم که توانستم در این مسابقات دو مدال نقره را برای کشور عزیزم ایران به ارمغان بیاورم هرچند می‌توانست این مدال‌ها طلا باشند، اما قسمت نشد.

هدف گذاری برای مدال طلا
برای پاراالمیپک بعدی برنامه ریزی کرده‌ام تا پس از کمی استراحت تمرینات خود را شروع کرده و بتوانم در پارالمپیک بعدی با دومدال طلا و  دست پرتر از المپیک برگردم.

پاریس به یادماندنی
خدارا شکر می‌کنم و از کمیته پارالمپیک تشکر می‌کنم که در این اردوی ۶ ماهه  از انجام هیچ کاری دریغ نکرده و همواره حامی و پشتیبان من در این مسابقات بودند.
توانستم تا در مسابقات انفرادی به تنهایی مدال نقره را کسب کرده و طلا را به رکورددار جهان با ۲ امتیاز اختلاف ببازم و در مسابقات میکس که با آقای نوری از اصفهان شرکت کرده بودیم توانستیم مدال نقره را کسب کنیم.

کد خبر 2678


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید