قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/26 10:30 | کد خبر : 2670
بهتر است بگوییم لیگ استانبول...

تغییر نام بی صدای سوپر لیگ ترکیه!

تیم های شهر استانبول از کوچک تا بزرگ، سوپرلیگ ترکیه را در فصل جاری قرق کرده اند.

گالاتاسرای,فنرباغچه,بشیکتاش,سوپر لیگ ترکیه,

به گزارش ورزش آذربایجان، هفته پنجم سوپرلیگ ترکیه در حالی به پایان رسید که چهار رتبه نخست جدول رده بندی را چهار تیم شهر استانبول در اختیار دارند. بعد از برد گالا در شب اول، شب گذشته بشکیتاش متوقف شد اما باشاک شهیر و فنرباغچه موفق به شکست دادن حریفانشان شدند.

در شب دوم هفته پنجم سوپر لیگ ترکیه، دو دیدار مهم برگزار شد. در اولین بازی، ترابزون‌اسپور به مصاف بشیکتاش رفت. اخراج ویسکا در دقیقه ۱۳، اولین اتفاق مهم این دیدار بود که ترابزون‌اسپور را ۱۰ نفره کرد. بازی در نهایت با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

با این نتیجه، بشیکتاش برای اولین بار در لیگ امتیاز از دست داد و امتیازاتش به ۱۰ رسید، در حالی که ترابزون‌اسپور با سومین تساوی پیاپی خود به ۳ امتیاز رسید.

در دیگر دیدار، تیم فنرباغچه مقابل کاسیم‌پاشا قرار گرفت. فنرباغچه با گل‌های ماکسیمین در دقیقه ۲۲ و تادیچ از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۳۹، ۲-۰ پیروز شد. با این نتیجه، فنرباغچه با ۱۳ امتیاز و یک بازی بیشتر به صدر جدول صعود کرد و پیش از دربی هفته آینده مقابل گالاتاسرای روحیه بالایی کسب کرد.

در کورس بالای جدول سوپرلیگ ترکیه جایی برای دیگر تیم ها نیست و تیم های پایتخت آن را کاملا قرق کرده اند. فنرباغچه (13)، گالاتاسرای (12)، باشاک شهیر (10) و بشیکتاش (10) به ترتیب در رتبه های اول تا چهارم جدول رده بندی قرار دارند. لازم به ذکر است که جز فنر (5 بازی) سه تیم دیگر 4 بازی انجام داده اند.

کد خبر 2670


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید