قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/25 16:36 | کد خبر : 2664
والیبال سونگون اسیر بی توجهی کاذب...

یتیم اوشاخ به روایت تصویر!

مس سونگون با دم دستی ترین شرایط ممکن وارد لیگ یک والیبال شد و لباس لیبروی این تیم در بازی اول مهر تاییدی بر این ادعا بود.

مس سونگون,لیگ دسته یک والیبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، باشگاه‌ مس سونگون که در گذشته های نه چندان دور، الگو و سردمدار تمام باشگاه های ایران بود و به نظم و انضباط و دست آورد های فراوان معروف بود، این روزها گریز از مرکز غیرقابل تصوری را تجربه می کند. دود این نابسمانی ها بیش از همه به چشم تیم والیبال این باشگاه می رود که نقش یتیم اوشاخ را در مجموعه ایفا می کند. بعد از تشکیل دم دستی این تیم، در هفته اول شاهد یک اتفاق غیرحرفه ای در مورد لباس هایش بودیم.

باشگاه مس سونگون تحت نظر یک ارگان متمول (صنایع مس ایران) اداره می شود و ممکن نیست که در تأمین کیت های این باشگاه مشکلی از نظر هزینه ها وجود داشته باشد؛ با این حال لیبروی مس در بازی هفته اول این تیم لباسی به تن کرده  بود که برند آن با برند سایر بازیکنان متفاوت بود! اتفاقی که فقط در بازی های دورهمی می توان شاهدش بود!

از نگاه مدیران مس ،تیم والیبال این باشگاه همانند یک بچه سر راهی و یتیم است که بدون هیچگونه برنامه ریزی و نگاه بلند مدتی وارد عرصه مسابقات می شوند. چنانچه در فصل جاری همانند فصل گذشته و بدون اینکه مشخص شود قصد تیمداری دارند یا خیر،در دقیقه نود با جمع کردن بازیکنان به صورت فله‌ای پا به کوران سخت لیگ یک گذاشتند.

حتی باشگاه بدون معرفی کادرفنی و بازیکنان،به صورت حسن سوخدی درمانی وارد مسابقات شدند.با این حال محمد عمده غیاثی،سرمربی مس به دلیل ترس از به خطر افتادن جایگاه خود،مصاحبه‌ای با رسانه ها در خصوص تیمداری و مشکلات باشگاه تیم نکرد.جمیع این اتفاقات و تصاویر منتشر شده از کیت متفاوت لیبروی تیم،مایه سرمشاری باشگاه با کلاس و پر افتخار مس است.

کد خبر 2664


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید