قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/24 20:21 | کد خبر : 2655
اینجا جهنم حریفان است نه خودمان...

نکته بزرگ بازی دیشب؛ عیبی یوخ اما!

هواداران تراکتور یک بار دیگر بعد از ناکامی در خانه تیم شان را تشویق کردند اما این نباید از اهمیت و لزوم برد در خانه بکاهد.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال تراکتور برخلاف دیدار های خارج از خانه در دیدار های خانگی تا کنون بردی کسب نکرده است. یک مساوی و یک شکست در ورزشگاه یادگار اما یک آیتم  منفی برای این تیم در بازی های خانگی محسوب می شود.

آخرین بار تیم تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ فصل گذشته مقابل ملوان با نتیجه 3_ یک به پیروزی رسید و طعم برد خانگی را چشید. از آن بازی دقیقا 3 ماه و 21 روز می گذرد. با شکست شب گذشته مقابل ذوب آهن اولین برد تی تی ها حداقل تا دیدار آسیایی و خانگی تراکتور مقابل موهان بانگان هند تمدید شد.


با وجود شنیده شدن شعار (عیبی یوخ) برای بار دوم ولی می توان به قطعیت گفت در صورت تکرار این نتایج شعار (عیبی یوخ )جای خود را به شعار( عیبی چوخ) خواهد داد.

در روزگاری که تیم ها حریف از واژه جهنم برای یادگار استفاده می کردند و کسب یک امتیاز در زمین خانگی تی تی ها را برابر با برد می دانستند حال یادگار برای سرخ های آذربایجان تبدیل به جهنم شده است و آنها توان برد در زمین خانگی را ندارند.

حضور پرشور و بالا هشتاد و صد هزارنفری هواداران تنها برای ایجاد حماسه هواداری نیست و این هواداران انتظار کسب برد تیمشان را از تیم دارند  که در دو بازی اخیر با توجه به از دست دادن امتیاز تراکتور به نوعی تکریم هواداران ناقص صورت بگیرد.

البته هنوز در آغاز فصل هستیم و شاید چنین تلنگری لازم بود تا شاگردان دراگان اسکوچیچ به خودشان بیایند. رسانه ها نیز در کنار هواداران همچنان صبور هستند و امیدوار؛ اما این امیدواری تا زمانی وجود خواهد داشت که آینده تیم در خطر نباشد.

کد خبر 2655


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید