قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/24 16:30 | کد خبر : 2652
استارت دوباره سوپر لیگ در اوج هیجان

فوتبال باشگاهی ترکیه؛ زوم روی اوچ دِو

سوپر لیگ ترکیه در اوج هیجان دوباره از سر گرفته خواهد شد. سه غول استانبول امسال حسابی برای قهرمانی دندان تیز کرده اند.

سوپرلیگ فوتبال ترکیه,گالاتاسرای,بشیکتاش,فنرباغچه,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، فصل ۲۰۲۴_۲۰۲۵ سوپرلیگ فوتبال ترکیه در همان ابتدای کار با اوج آمادگی سه تیم استانبولی گالاتاسرای، فنرباغچه و بشیکتاش همراه بوده است. سه تیمی که با امتیازات نزدیک به هم، بالانشین جدول رده بندی هستند. هفته پنجم این رقابت ها بعد از وقفه دو هفته ای به خاطر فیفا دی از امشب آغاز می شود.

فنرباغچه با جذب ژوزه مورینیو و بشیکتاش با جذب جیووانی ون برونکهورست،دو سرمربی مشهور خارجی، رقابت سوپرلیگ فصل جدید را بیش از پیش سنگین کردند. در این میان گالاتاسرای، مدافع عنوان قهرمانی نیز با سرمربی ترکیه ای خود همچنان مدعی اصلی به شمار می رود.

تیم گالاتاسرای مدافع عنوان قهرمانی لیگ نیز در هفته پنجم، امشب ساعت ۲۰:۳۰ میهمان ریزه اسپور است. شاگردان اوکان بوروک با سه بازی و ۹ امتیاز،با یک بازی کمتر نسبت به فنرباغچه در رده دوم قرار دارد.ریزه اسپور نیز با ۴ بازی و ۴ امتیاز در رتبه دوازدهم لیگ جای گرفته است.


فنرباغچه با یک بازی بیشتر نسبت به دو تیم همشهری و رقیب خودش،با ده امتیاز در صدر جدول قرار گرفته دارد. شاگردان مورینیو در هفته پنجم فردا از ساعت ۱۷:۳۰ میزبان تیم ۵ امتیازی و رده هشتمی قاسم پاشا هستند.

تیم بشیکتاش فردا شب در استانبول از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان ترابزون اسپور است.عقاب های استانبول به مانند شیر های استانبول سه امتیاز کامل هر سه بازی گذشته را کسب کرده است و با تفاضل گل کمتر در رتبه سوم قرار دارد.هدایت تیم ترابزون اسپور بر عهده سرمربی سابق و پرافتخار بشیکتاش،شنول گونش است و تقابل او با تیم سابق خودش،حساسیت این بازی را دو چندان خواهد کرد. شاگردان گونش با دو بازی و دو امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند.

کد خبر 2652


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید