قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/24 12:51 | کد خبر : 2650
وزن تیم دراگان بعد از این باخت معلوم می‌شود

اسکوچیچ روی باسکول؛ حالا وقتشه!

باخت به ذوب آهن یک حسن بزرگ داشت و آن هم سنجش عیار اسکوچیچ بود؛ باید منتظر ماند و دید این عیار چه خواهد بود.

تراکتور,ذوب آهن,لیگ برتر فوتبال ایران,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، از سری رقابت های هفته چهارم لیگ‌برتر دیشب  تیم تراکتور در خانه با نتیجه یک_صفر مقابل ذوب آهن شکست خورد.

بعد از شکست خانگی تی تی ها داراگان اسکوچیچ سرمربی تراکتور با پذیرش مسئولیت شکست اعلام کرد کلیه مسئولیت شکست با وی است. سرمربی کروات از این نتیجه با عنوان بهترین زمان برای شکست و تلنگر به بازیکنان یاد کرد.

اسکوچیچ همچنین با دفاع و حمایت از بازیکنان و سبک بازی تیمش سعی در محافظت از شاگردانش در مقابل فشار شکست داشت.حال باید منتظر ماند و دید آیا او می تواند بازیکنان و تیمش را از نظر روانی بعد از شکست در چهارمین بازی لیگ ریکاوری کند؟


 این مقطع نقطه عطفی برای اسکو می تواند باشد چرا که بعد از تیم ملی، این مقطع کاری او را باید جدی ترین و سنگین ترین محک برایش نامید. حضور در تیم ملی و کسب نتایج خوب، عیار اسکوچیچ را در فوتبال ایران بالا برده اما او تا کنون در عرصه باشگاهی نتوانسته کار خاصی انجام دهد و تراکتورِ پرستاره این فصل بهترین فرصت برای این کار است. حالا شکست دیشب نه تنها برای بازیکنان، بلکه برای خود این مربی هم یک تلنگر خوب بود که در آغاز راه با اطلاع از سختی کار و نیاز به تلاش و تمرکز بیشتر، از داشته و فرصتی که به دست آمده بهترین استفاده را ببرد.

بی شک بهترین ابزار ممکن از نظر مهره در اختیار اسکوچیچ قرار دارد و تیم او از نظر اقبال عمومی نیز یکی از بهترین های ایران آسیاست. از نظر کیفیت خدمات – پرداختی ها و پاداش ها – نیز تراکتور جزو تیم های برتر ایران است، پس حالا زمان دور خیز برای رسیدن به ایده آلی است که وزن و عیار واقعی اسکوچیچ را مشخص خواهد کرد.

کد خبر 2650


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید