قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/23 14:30 | کد خبر : 2634
روز عجیب اسکو با ترکیب

چالش استراحت در دو حالت معکوس

باتوجه به گمانه زنی و احتمالات رسانه ها مرور و نگاهی خط به خط به ترکیب تراکتور داشته باشیم.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,ذوب آهن,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تا ساعاتی دیگر  تیم تراکتور در تبریز به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. اسکوچیچ سرمربی تی تی ها در این بازی با چالش های متفاوتی روبرو خواهد شد.

اسکوچیچ در این بازی با وقفه بلند مدت لیگ و چالش خستگی ملی پوشان روبرو است. آیا امروز شاهد تغییرات زیاد در ترکیب تیم خواهیم بود؟

خط دروازه علی حسین

با توجه به دیدار تیم ملی و حضور علیرضا بیرانوند در هردو بازی به صورت فیکس احتمال حضور حسین پورحمیدی در خط دروازه وجود دارد ولی با توجه به کنفرانس خبری پیش بازی و سخنان اسکوچیچ احتمال حضور بیرانوند در خط دروازه بیشتر از پورحمیدی است.

شجاع یا عارف؟زوج عارف کیست؟

شجاع خلیلزاده کاپیتان تی تی ها تا ۷۲ ساعت قبل این بازی در امارات در ترکیب تیم ملی حضور داشت. حضورش در بازی امروز در اما و اگر است. احتمالا امروز شاهد زوج عارف ها خوهیم بود.

محمد با صلابت و امن

محمد نادری مدافع چپ تی تی ها در سه هفته ابتدایی بسیار بی حاشیه خط چپ سرخ ها را به دژ مستحکم تبدیل کرده است و احتمالا باز در سمت چپ خواهد بود.

دانیال در رقابت با ریکی

دانیال اسماعیلی فر بعد از بازگشت به تراکتور در سمت راست بسیار فعال بوده و در حملات نقش فعالتری داشته تا خط دفاعی ماحصل این اتفاق برابری پاس گل دانیال با ریکاردو آلوز در 2 پاس گل بوده است.

ایگور مستحکم

خط هافبک پرشور ها در هافبک دفاعی با ایگور پوستونسکی مستحکم شده است. نحوه بازی ایگور در خط هافبک هواداران را به یاد مهدی کیانی می‌اندازد.

ریکی صدر را وی آی پی می خواهد.

ریکاردو آلوز هافبک میانی تی تی ها که بخاطر آمار پاس گلهایش لقب مهندس را گرفته است. در این فاصل با توجه به حضور مهاجمین خوب در ترکیب تی تی ها هربازی ساق پاهایش بوی پاس گل خواهد داد‌.

امیرحسین چپ بالا یا راست؟

امیرحسین حسینزاده هافبک_ وینگر تی تی ها بعد از مدتها به دوران اوج خود برگشته و در تراکتور با وجود حضور مهاجمان خوب در صدر جدول آقای گل لیگ حضور دارد. حسین زاده در این بازی احتمالا در وینگر چپ به بازی گرفته شود.

مهدی جوان همان همیشگی

مهدی هاشمی نژاد جوان جویای نام تی تی ها که همانند فصل قبل این فصل نیز بسیار خوب درخشیده در این بازی میتواند شکاف هایی در اتوبوس ذوبی ها ایجاد کند.

تومیسلاو همان همیشگی

در خط حمله تی تی ها نوع بازی  تومیسلاو اشترکالی سرخ ها را به یاد لی اروین می اندازد. آیا تومیسلاو نیز همانند لی اروین مقابل ذوب هت تریک میکند؟

چیکالشی جدی در فکر آغاز جدید

سوکول چیکالشی مهاجم جِدی تی تی ها احتمالا بجای ترابی ملی پوش در ترکیب قرار میگیرد. چیکالشی مهاجم فصل قبل قونیه اسپور در این فصل برای چالش های جدید کار سختی در پیش دارد.

با کمی درصد خطای احتمالیترکیب احتمالی تراکتور مقابل ذوب آهن به نظر نمی رسد اسکوچیچ در بازی امروز ریسک زیادی در چیدن نفرات  به خرج دهد.

کد خبر 2634


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید