قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/23 13:01 | کد خبر : 2633
بو قارا او قارالارا بنزه‌میر

برای تی تی‌ها؛ بلیط بخر و آتو نده!

تنها تماشاگرانی امروز اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت که بلیط تهیه کرده‌اند.

تراکتور,ذوب آهن,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگارامام تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

تهیه بلیط برای حضور در ورزشگاه‌ها به عنوان تماشاگر، امری منطقی و طبیعی است که در سطوح مختلف فوتبال جهان به یکی از بدیهی ترین موضوعات تبدیل شده اما این قانون در فوتبال ایران هنوز هم لنگ می‌زند و در فصول گذشته تماشاگران فوتبال در لیگ‌برتر، گاه و بی گاه بدون بلیط و با امید ورود به سکوها مقابل گیت های ورودی تجمع می‌کردند تا شانس خود برای حضور در داخل ورزشگاه را امتحان کنند؛ چه بسا که در اکثر اوقات نیز موفق بودند.

اما این فصل با سختگیری ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ‌برتر ظاهرا یکی دیگر از نکات آماتور فوتبال ایران نیز روبه بهبود است. با توجه به نوآوری سیستم ورود هواداران به ورزشگاه‌ها داشتن بلیط الکترونیکی تنها راه برای ورود به ورزشگاه است. باشگاه ها این موضوع را بارها اعلام کردند و از هواداران خود درخواست کرده‌اند تا بدون بلیط راهی ورزشگاه نشوند.

بی‌تردید هواداران تراکتور یکی از پرشورترین‌های لیگ هستند که جو سنگینی را علیه حریفان تراکتور در یادگارامام ایجاد می‌کنند و این موضوع برای آن ها نیز صادق است.

نکته مهم در رابطه با بازی امروز تی‌تی‌ها که احتمالا با استقبال خوب پرشورها هم همراه شود، اینکه هر یک از هواداران تراکتور باید در رابطه با تهیه‌ی بلیط هوشیارانه تر از همیشه عمل کرده و بدون بلیط راهی ورزشگاه نشوند.

از قرار معلوم در این بازی تنها افرادی اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت که از طریق سامانه https://ticket.tractor-club.com بلیط تهیه کرده باشند و عدم تهیه بلیط برای هواداران دردسر ساز خواهد بود.

عدم تهیه‌ بلیط و حضور در ورزشگاه علاوه بر رنجش خود هوادار ممکن است تراکتور را هم با محرومیت و جریمه احتمالی روبه رو سازد. در نتیجه هواداران تراکتور برای حضور بی دردسر در ورزشگاه و عدم محرومیت و یا جریمه باشگاه، تنها در صورت تهیه بلیط راهی ورزشگاه شوند.

کد خبر 2633


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید