قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/22 21:01 | کد خبر : 2628

دوباره لیگ برتر ، دوباره تراکتور و دوباره فراخوان هایی که به جز جدا نشدنی لایف استایل تی تی‌ها بدل شده است.

تراکتور,ذوب آهن,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال تراکتور برخلاف سایر تیم های لیگ برتری ایران، مختص یک شهر و استان نیست، برای پی بردن به صحت و سقم این ادعا می‌توان به فراخوان های هواداران این تیم در آستانه هر بازی از اقصی نقاط ایران موسوم به "چاغیریشلار" اشاره کرد.

"چاغیریشلار" یک حرکت خودجوش و داوطلبانه مردمی در بین هواداران شهرستان و شهرهای مختلف ایران برای حضور در سکوهای استادیوم یادگار امام تبریز  جهت تشویق تیم محبوبشان است. این حرکت را بدون هیچ اغراقی می‌توان یکی از بزرگترین حرکت های مردمی آن هم بدون دخالت باشگاه و ارگان خاصی نام برد که سالیان سال است به بهترین و متحدترین شکل ممکن صورت می گیرد.

تی تی ها که در فصل های گذشته حضور سینوسی در استادیوم یادگار امام تبریز داشتند، در فصل بیست و چهارم با توجه به عملکرد خوب مدیران تراکتور در نقل‌و‌انتقالات و جذب چندین ستاره، امید دوباره خود را به دست آورده اند. برای تی تی ها در فصل یست و چهارم هیچ کدامیک از بازی ها یک دیدار معمولی نیست و برای تایید این این موضوع می‌توان به فراخوان های پرشورها برای بازی هفته چهارم لیگ برتر تراکتور با ذوب آهن در روز جمعه   که در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار  می‌شود اشاره کرد؛ فراخوان هایی که بیشتر در فصول گذشته برای بازی های حساس تراکتور داده می‌شد.

سوای ماشین های شخصی که هواداران از جای جای شهر های دیگر قرار است خودشان را به بازی روز جمعه تراکتور با ذوب آهن برسانند،از شهرها و شهرستان های مختلف: ارومیه، اردبیل، زنجان، سلماس، آذرشهر، بناب، مشکین شهر، چالدران، میانه، مراغه، ملکان، مغان، میاندوآب، خوی، شبستر، شاهین دژ، سلماس، ماکو، عجب شیر، مرند، اهر،بستان آباد، تسوج، هشترود و خلخال نیز با فراخوان هایی که منتشر کرده‌اند از هر شهر یک یا چندین دستگاه اتوبوس برای تشویق تراکتور در استادیوم حضور خواهند یافت. با جمیع این اتفاقات می‌توان با قاطعیت گفت تراکتور فراتر از یک باشگاه است و به عنوان نماد و فرهنگ هواداران آذربایجان تبدیل شده است.

کد خبر 2628


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید