قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/22 14:30 | کد خبر : 2623
یکی از بهترین‌ها، اما نیاز به تغییر رفتار…

اظهار نظر خاص مورینیو در مورد ستاره گالا

مورینیو در مصاحبه خود همزمان به تمجید و انتقاد از اوسیمن بازیکن جدید گالا پرداخت.

ژوزه مورینیو ,فنرباغچه,گالاتاسرای,ویکتور اوسیمن,

به گزارش ورزش آذربایجان، ژوزه مورینیو،  سرمربی فنرباغچه، اولین مصاحبه اختصاصی خود در ترکیه را انجام و در آن به سوالات مختلفی پاسخ داد. مربی پرتغالی درباره انتقال ویکتور اوسیمن به گالاتاسرای هم نظرات جالبی داشت و هم از او تمجید کرد و هم انتقاد...

او گفت: "اوسیمن بازیکن فوق‌العاده‌ای است. اگر من در یک باشگاه با پتانسیل پرداخت 70-75 میلیون یورو بودم، او را می‌گرفتم. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. البته، شرایط متفاوتی برای او پیش آمده است. اما در نهایت، شرایط مهم نیست، چیزی که مهم است این است که گالاتاسرای قطعاً یک بازیکن فوق‌العاده به دست آورده است."

مورینیو همچنین افزود: "با ویکتور هیچ مشکلی ندارم. برعکس، رابطه خیلی خوبی با او دارم. اما هر وقت مقابل او بازی کرده‌ام با او صحبت کرده‌ام، چون رفتارهایش را دوست ندارم. او خیلی خودش را روی زمین می‌اندازد. آخرین بار که مقابل ناپولی بازی کردیم (با رم)، با او صحبت کردم و گفتم: 'ببین! تو یکی از دو بازیکن برتر آفریقایی هستی. تو و محمد صلاح. در گذشته دیدیه دروگبا، ساموئل اتوئو، و جورج وه‌آ بودند... تو نمی‌توانی این‌طور رفتار کنی.' مشکل من با او این است که زیاد خودش را روی زمین می‌اندازد. اما بعد از 10 دقیقه رابطه‌مان خوب می‌شود، ما رابطه خیلی خوبی داریم. برای لیگ ترکیه و گالاتاسرای، قطعاً او بازیکن فوق‌العاده‌ای است."

کد خبر 2623


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید