قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/22 13:01 | کد خبر : 2622

سرمربی تراکتور از آغاز رقابت‌های لیگ برتر ابراز خرسندی کرد.

ذوب آهن,تراکتور,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش ورزش آذربایجان، تراکتور فردا در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر میزبان ذوب آهن خواهد بود. دراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از این بازی اظهاراتی ارائه کرد که در ادامه می‌خوانید:

حریف رقابت جو...

بعد از بازی‌های ملی خوشحالیم که لیگ دوباره به جریان افتاده است. بازی مهمی مقابل ذوب آهن داریم. ذوب آهن رقابت‌جو است و بازی محکمی مقابل ما ارائه خواهد کرد.

آماده ایم اما...

تراکتور آماده است اما ترجیح می‌دادم وقفه بازی های ملی اتفاق نمی‌افتاد. اینکه بازیکنان ملی ۷۲ ساعت به تیم اضافه شدند نگران کننده است اما این شرایط برای تمام تیم هاست.

حضور پرشورها
منتظر حضور پرشور هواداران هستیم. این تیم نشان داده که لایق حمایت است و به حمایت هواداران نیاز داریم. فوتبال در هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و حافظه‌ای ندارد.

از جریمه بابت حضور هواداران اطلاعی ندارم!

از این موضوع اطلاع نداریم که بابت حضور تماشاگرانمان جریمه شده باشیم. اما حضورشان باعث دلگرمی ما و افزایش کیفیت بازی می‌شود.

تیم من بزدل نیست

پارسال ذوب آهن این گونه بازی نمی‌کرد و شکست سنگینی به ما تحمیل کردند. هیچ وقت از تیم من انتظار نمایش بزدلانه نخواهید داشت.

نگرانی بابت ملی پوشان 

بازیکنانی نیمکت همواره مورد اعتماد من هستند و روی‌شان حساب می‌کنم. ولی اینکه بازیکنان ملی پوش طی فاصله ۷۲ ساعت فاصله به تمرینات اضافه شدند نگران کننده است اما برای تمام تیم‌ها این شرایط وجود دارد. برنامه‌ای برای ریکاوری آن‌ها در نظر گرفته‌ایم.

همان طور که گفتم از دست رفتن ریتم بازی‌ها نکته خوبی نیست. البته این هم در نظر داشته باشیم همه تیم‌ها در این شرایط هستند و در اروپا هم این موضوع وجود دارد. سعی کردیم با برنامه، بازیکنان را در شرایط بدنی مناسب نگه داریم و در این راستا یک بازی دوستانه درون تیمی هم برگزار کردیم.

عملکرد تیم‌ملی؟

تنها آرزوی موفقیت دارم و نمی‌توانم نظر بیشتری در مورد بازی‌های تیم‌ملی بگویم.

سجاد آشوری؟
پیش بینی من این است که آشوری روند درمانش را تا دو هفته دیگر طی خواهد کرد. من به عنوان بازیکنی که می‌تواند کمک کننده باشد روی آشوری حساب می‌کنم.

قنبری؟
او از مصدومیت طولانی می‌آید و تازه تمریناتش را شروع می‌کند و با گذشت زمان می‌توانیم راجع به شرایطش صحبت کنیم.

شرایط یادگار؟
شرایط یادگارامام خوب است‌ و مشکلی ندیدم. البته اگر شرایط روبه بهبود باشد هم خوشحال می‌شوم ولی شرایط فعلی هم مطلوب است. امیدوارم هیچ محدودیتی در مورد حضور تماشاگران وجود نداشته باشد.

کد خبر 2622


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید