قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/22 10:45 | کد خبر : 2618
یک روز قبل از بازی همه چیز را بدانید…

پک کامل تراکتور-ذوب‌آهن؛ همه چی حتی نتیجه!

از هفته چهارم لیگ برتر تیم ذوب آهن در تبریز مهمان تراکتور خواهد بود. باهم نگاهی به اخبار،آمار و نکات این بازی داشته باشیم.

تراکتور ,ذوب آهن ,لیگ برتر فوتبال ایران,دراگان‌اسکوچیچ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، فاصله طولانی و تعطیلی لیگ برتر در همین ابتدای کار باعث بی تابی و روزشماری هواداران تیم ها برای شروع هفته چهارم لیگ برتر شد؛ لیگ برتری که در سه هفته ابتدایی پرتنش و در هیجان بود حال در هفته چهارم خود با دیدار های حساس میتواند سطح آدرنالین هواداران فوتبالی را دوباره بالا ببرد.

دیدار های هفته چهارم لیگ برتر ایران بعد از 15 روز تعطیلی از روز جمعه با سه دیدار آغاز میشود. در یکی از دیدار های روز اول از ساعت 19:30 در استادیوم‌یادگار امام تبریز تیم تراکتور میزبان ذوب آهن خواهد بود.

تراکتور:

تی تی ها برخلاف سایر فصول لیگ برتر فصل را با دو برد و یک مساوی در بهترین حالت شروع کرده اند و قصد دارند با برد در هفته چهارم بهترین عملکرد تراکتور تا هفته چهارم لیگ برتر را به نام این تیم بزنند.

ذوب آهن:

گاندو ها یکی از عجیب ترین تیم هاتا  پایان هفته سوم لیگ برتر بودند.  کسب سه مساوی متوالی باعث شد تا مقابل برد و باخت این تیم عدد صفر دیده شود.

وضعیت جدول:

بعد از سه هفته برگزار شده تیم تراکتور با 7 امتیاز در رتبه دوم جدول و تیم ذوب آهن با 3 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارند.

تقابل ویژه :

از بازیکنان تراکتور سجاد عاشوری ،دانیال اسماعیلی فر،پویا پورعلی از بازیکانان ذوب آهن داود نوشی صوفیانی،پوریا آریا کیا،نادر محمدی،سبحان‌خاقانی سابقه حضور در تیم مقابل را دارند.

در گوشی:

باتوجه به احتمال خروج رحمان جعفری از تراکتور جانشین وی در تیم مشخص نیست.

محمد جواد آزاده هافبک ذوب آهن نیز از این تیم جدا شد.

نکته جالب آماری

از 29بازی رو در رو در 16 بازی حداقل 3 گل به ثمر رسیده و در 8 بازی از 16بازی حداقل ۴ گل به ثمر رسیده و  5بازی یک تیم حداقل 4 گل زده است.

ترکیب احتمالی:

تیم تراکتور با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیلزاده، عارف آقاسی، محمدنادری،دانیال اسماعیلی فر، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز ، مهدی هاشمی نژاد، مهدی ترابی،امیرحسین حسین زاده وسوکول چیکالشی بازی کند.

تیم ذوب آهن باپارسا جعفری ، رامتین سلیمانی،مهدی قریشی،پدرام قاضی پور،امیرحسین جدی،امید لطیفی،فریبرز گرامی،حسن شوشتری،فردین یوسفی،مجید علیاری و محسن آذرپاد به میدان برود.

پیش بینی نتیجه

تیم تراکتور همانند بازی های قبل مالکیت توپ را به دست خواهد گرفت و تیم ذوب آهن برای ضد حملات، پرتاب اوت ها و ضربات شروع مجدد برنامه خواهد داشت‌. شرایط به گونه ای است که برد اقتصادی تراکتور دور از ذهن نیست.

کد خبر 2618


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید