قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/21 18:39 | کد خبر : 2616
نگاهی به برنامه بازی‌های دورنالار در لیگ برتر

پیچ مرگ در انتهای مسیر ارومیه

برنامه بازی های این فصل شهرداری ارومیه نکته ریز و بسیار مهمی دارد که هفته‌های پایانی را تبدیل به پیچ مرگ کرده است.

شهرداری ارومیه,لیگ برتر والیبال ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران با حضور سیزده تیم از یازدهم مهرماه آغاز می‌شود.لیگ برتر مردان والیبال ۱۴۰۳  برخلاف سنوات گذشته بدون انجام قرعه‌کشی و بر اساس رتبه بندی تیم های حاضر در فصل گذشته حریفان خود را شناختند. شهرداری ارومیه تنها نماینده آذربایجان در لیگ برتر والیبال، در فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول،قرعه استاندارد و مناسبی برای فصل جدید دارد.

در فصل جدید لیگ برتر والیبال به دلیل ۱۳ تیمی شدن،،در هر هفته یک تیم استراحت می‌کند.تیم شهرداری ارومیه در هفته چهارم در استراحت خواهد بود. پایتخت والیبال آسیا در هفته اول آین رقابت ها،یازدهم مهرماه از ساعت ۱۶ در سالن غدیر ارومیه میزبان سپهر صدرای مشهود است.

شاگردان عبدالرضا علیزاده به عنوان بخت سوم قهرمانی بعد از تیم های متمول و کهکشانی فولاد سیرجان و شهداب یزد شناخته می‌شود.در رتبه های بعدی می‌توان به طبیعت اسلامشهر،پیکان تهران و چادرملوی یزد به عنوان تیم های چغر و بد بدن که می‌توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند نام برد.

با این حال اما نباید از جادوی عبدالرضا علیزاده،سرمربی شهرداری ارومیه غافل شد که در فصل گذشته با یک جهش و جادوی باور نکردنی تیم رده سیزدهم را در پایان فصل با کسب عنوان سومی،شگفتی بزرگ خلق کرد.

کد خبر 2616


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید