قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/21 14:30 | کد خبر : 2611
اتحاد زوری با اسم رمز تراکتور...

تکاپور برای جبران عقب افتادگی؛ سقف عشقی

افرایش سقف بودجه بعد از شروع لیگ اتفاق مضحکی است که تصمیمات فدراسیون را یک بار دیگر کم ارزش می کند.

فدراسیون فوتبال,تراکتور,پرسپولیس,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، طبق شنیده ها با رایزنی هایی که صورت گرفته است فدراسیون فوتبال موافقت خود را با افزایش سقف بودجه اعلام کرده است.

این اتفاق در نوع خود از عجیب ترین اتفاقات تاریخ و به ضرر تیم هایی مثل تراکتور خواهد بود؛ چراکه این تیم ها براساس سقف بودجه مصوب نقل و انتقالات را مدیریت کرده و به پایان رسانده اند.

تراکتور در فصل نقل و انتقالات با برنامه و مدیریت صحیح و طبق سقف قرارداد اعلامی پیش رفته و پرونده نقل و انتقالاتی این تیم طبق اعلام مدیران تیم بسته شده است.

حال تیم هایی چون سپاهان، پرسپولیس و استقلال کماکان در حال خرید بازیکن هستند و براساس اعلام منابع موثق مجموع رقم قرارداد این تیم ها با بازیکنان از سقف تجاوز کرده است. آنها نه تنها برنامه ای برای حل این مشکل ندارند بلکه در حال انجام مذاکرات برای خرید های بعدی نیز هستند.

در حال حاضر قضیه سقف قرارداد شبیه یک داستان مبهم خواهد بود که آیا این سقف برای تیم هایی بجز سرخابی لحاظ شده تا توان رقابت با این تیم هارا نداشته باشند؟ و حال با توجه به تضعیف این تیم ها در صدد برداشتن این قانون عجیب هستند؟ واکنش مدیران تراکتور و سایر تیم ها به این تبعیض آشکار چه خواهد بود؟ این ها سوالاتی است که باید به آن جواب داده شود.

فیرپلی مالی موضوعی است که برای جلوگیری از چنین مواردی در فوتبال اروپا سال هاست اجرا می شود. سقف بودجه با قوانین و اعداد من درآوردی هیچ گاه نتوانسته خلع چنین قانونی را پر کند و به قدری پایان باز است که هر لحظه و به نفع برخی ها قابل تغییر است.

کد خبر 2611


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید