قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/21 12:15 | کد خبر : 2609
گینه اولارا هن…بیزه یوخ…

هفته چهارم؛ دردانه‌بازی یا تبعیض؟

تعویق بازی های هفته چهارم سرخابی های پایتخت ابهام بزرگی است که بوی تبعیض می دهد.

استقلال ,پرسپولیس,تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال تراکتور در متفاوت ترین و کم سابقه ترین دوران خود به سرمی برد. اسکواد نسبتا کامل و حضور بازیکنان سرشناس نوید یک تیم مدعی در سه تورنمنت لیگ آسیا، لیگ برتر و جام حذفی را می دهد. در این میان چالش های موجود در این تورنمنت ها برای تی تی ها بسیار پیچیده و خاص است که نیاز به عملکرد مدیریتی بهتر دارد. 

سرخ های آذربایجان روز جمعه در حالی به مصاف ذوب آهن خواهند رفت که  دراگان اسکوچیچ ملی پوشان خسته از دیدار سخت تیم ملی با تیم امارات را باید به گونه ای که نه سیخ بسوزد و نه کباب، استفاده کند. 
بعد از جدال سخت خانگی روز جمعه تی تی ها عازم قطر خواهند شد تا به فاصله 5 روز از دیدار جمعه اولین بازی و افتتاحیه لیگ آسیا را با الوکره برگزار کنند.

سرخ ها از قطر به تبریز نه به خرم آباد خواهند رفت تا به فاصله 4 روز از دیدار سنگین آسیایی مقابل خیبر از سری دیدار های لیگ برتر‌ بازی کنند.
تی تی ها از خرم آباد عازم اصفهان یا قزوین خواهند شد تا به فاصله 5 روز  در مقابل رقیب مستقیم لیگ سپاهان بازی کنند.

با توجه به جدول بازی ها و نحوه چینش بازی های چهار تیم استقلال ، پرسپولیس ،سپاهان و تراکتور دیدار های سرخابی پایتخت بعلت حضور در آسیا لغو شده تا دو تیم با تمرکز بیشتر به مصاف حریفا آسیایی بروند.
لغو دیدار های این هفته سرخابی و اجبار به برگزاری دیدار های سپاهان و تراکتور انتقاد بزرگی را علیه مدیریت دو تیم وارد می کند که چرا سرخابی آره؟سپاهان و تراکتور نه؟آیا شاهد نگاه تبعیضی علیه تیم های شهرستانی هستیم؟

مدیران تراکتور و سپاهان راجع به این اتفاق بهتراست شفاف سازی کنند که خودشان نیاز ندیدند دیدارهایشان لغو شود؟ یا با سهل انگاری و تبعیض، بازیکنان این تیم ها زیر فشار بازی های فشرده رفته اند؟

کد خبر 2609


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید