قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/21 11:01 | کد خبر : 2608
شجاع و بیرو بازهم درخشان بودند

تراکتوری‌ها شاگرد اول‌های تیم ملی

بر اساس آمار و ارقام ارائه شده از بازی ایران و امارات دو ستاره تراکتور جو بهترین های تیم ملی در بازی شب گذشته بودند.

تراکتور ,علیرضا بیرانوند ,شجاع خلیل زاده,

به گزارش ورزش آذربایجان، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته موفق شد میزبانش امارات را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به دومین برد خود در دور نهایی انتخابی جام جهانی دست یابد. در این دیدار هم مثل دیدار قبلی ستاره های تراکتور جزو بهترین ها بودند.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تراکتور، مثل بازی گذشته مقابل قرقیزستان دروازه خود را بسته نگه داشت تا مقابل تعداد کلین شیت هایش عدد دو درج شود. او در مجموع پنج دیدار اخیر ملی و باشگاهی فقط یک گل دریافت کرده و مهره ای فوق مطمئن در یکی از کلیدی ترین پست ها برای امیر قلعه نویی و دراگان اسکوچیچ به حساب می آید.

شجاع خلیل زاده، کاپیتان تراکتور هم مثل بیرو، یکی از بهترین های تیم ملی در بازی با امارت بود. او که زوج محمدحسین کنعانی در خط دفاعی بود، برخلاف او امتیاز بالای 7 گرفت و از نظر آماری یکی از قابل قبول ترین چهره های تیم قلعه نویی بود.

مهدی قایدی، زننده تک گل ایران مقابل امارات به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و امتیاز 7.7 را دریافت کرد. علیرضا بیرانوند و شجاع نیز با 7.2 امتیاز جزو پنج بازیکن برتر میدان در کنار قایدی، سعید عزت اللهی و میلاد محمدی بودند.

کد خبر 2608


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید