قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/20 19:36 | کد خبر : 2604

هفته های آتی به ویژه در ماه مهر، روزهای سرنوشت سازی برای تراکتور خواهند بود.

تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"،تراکتور ورژن 1403 در نقل و انتقالات و دیدارهای ابتدایی لیگ برتر عملکرد موفقی داشته است. بعد از این شروع شیرین، تی تی ها بعد از تعطیلات فیفادی با چالش سختی روبه رو خواهند شد؛ یک ترافیک سرنوشت ساز...

چالش سه گام
پرشورها در سه جبهه لیگ آسیا، لیگ برتر و جام حذفی رقابت فرسایشی و سنگینی خواهند داشت.  دیدار های حساس با فاصله زمانی کم که از جمعه پیش رو شروع خواهد شد و به طور متوسط هر چهار روز یک دیدار برگزار خواهند کرد.

چهار خان با سه بازی خارج از خانه 
سرخ های آذربایجان جمعه پیش رو در تبریز میزبان ذوب آهن اصفهان خواهند بود. آنها بعد از این بازی سه بازی متوالی خارج از خانه با فاصله زمانی چهار الی پنج روز خواهند داشت.

سه بازی لیگ با چاشنی سرنوشت 
تی تی ها برای حفظ جایگاه جدولی شان در سه دیدار لیگ برتر محکوم به برد خواهند بود. یاران اسکوچیچ بعد از بازی روز جمعه با ذوب آهن و بازی آسیایی روز چهارشنبه با الوکره، روز یکشنبه در خرم آباد مهمان خیبر خواهند بود. آنها روز جمعه آن هفته در فاصله کمتر از 5 روز مهمان تیم سپاهان خواهند بود.

دیدار آسیایی با چاشنی صدرنشینی
باتوجه به آنالیز کارشناسان از گروه A لیگ آسیا دیدار بین الوکره _ تراکتور دیداری برای تعیین صدرنشین گروه خواهد بود. اسکوچیچ در فشردگی زمانی بازی های لیگ داخلی و آسیا با چالش های خستگی بازیکنان، ریکاوری و ریسک مصدومیت بازیکنان مواجه خواهد بود.

ملی پوشان چالش اسکو در جمعه
باتوجه به تایم کم دیدار  تیم ملی و تراکتور (72ساعت) اسکوچیچ در دیدار با ذوب آهن با چالش خستگی ملی پوشان مواجه خواهد بود. گمانه زنی هایی مبنی بر نیمکت نشینی ملی پوشان در بازی روز جمعه وجود دارد.

کد خبر 2604


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید