قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/20 16:51 | کد خبر : 2602
نگاه عمیق به اسکواد تیم اسکو…

تراکتوریکاتیک؛ چپ پر تیم دراگان

نگاه عمیق به اسکواد تراکتور حاکی از چپ پر تیم اسکوچیچ است.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,لیگ برتر فوتبال ایران,محمد نادری, مهدی ترابی,

به گزارش ورزش آذربایجان، به صحنه های گل تراکتور در طول بازی که نگاه می کنیم اکثر آنها از سوی کانال سمت راست ساخته و پرداخته شده اند اما با نگاه به کانال سمت چپ و تأثیر عمیق‌ سمت چپ تراکتور متوجه می شویم که پرواز این ققنوس صرفاً با یک بال ممکن نیست. 

یک چپیه با غیرت
محمد نادری از آن دست بازیکنانیست که حاشیه ندارد و علی رغم عملکرد خوبش خیلی مورد توجه رسانه ها قرار نمی گیرد. نادری که سال قبل دیرتر به تیم اضافه شده بود و نتوانسته بود از بدنسازی تابستانی استفاده کند امسال با بدنی آماده و به دور از مصدومیت چرخ چپ تراکتور را بیمه کرده و اجازه نفوذ به حریفان نمی دهد و توپ هایی هم که به او ختم می‌شوند را در کمال آرامش با صحیح ترین پاس ها به خط حمله محول می کنند. آرام بودن نادری در خط دفاعی بیشتر به سلاح مخفی تشابه دارد و مشخصاً در یکی از روز های گره خورده به داد خط حمله خواهد رسید. 

خلاق و فداکار
 مهدی ترابی را میتوان خلاق ترین بازیکن ایرانی فعلی لیگ ایران دانست کسی که حرکاتش میتوان تعیین کننده پیروز میدان باشد که البته رسانه های همیشه منتقد و جناح دار ایراد او را در سیر شدن از قهرمانی می دانستند که ترابی با تلاش بی وقفه در زمین جواب آنها را داده حضور خود ترابی و نزدیکی اش به ریکاردو آلوز در سمت چپ زمین باعث شده تا تراکتور هر وقت که لازم باشد با پاسی عرضی سریع جناح بازی را عوض کرده و کانال راست تراکتور را روشن کنند. 

یک کرواتِ کار دربیار
 بلاخره تی تی ها چیزی شبیه به آنچه این سال ها دنبالش بودند را پیدا کرده اند یک مهاجم خارجی خوب که طبع گلزنی دارد و گلسازی هم می‌کند . اگر چه تومیسلاو بیشتر مهاجم هدف به چشم می آید اما به خوبی می‌تواند در بازی سازی از جناحین که اسکوچیچ در دستور کار قرار داده را نیز اجرا کند.

کد خبر 2602


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید