قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/20 14:09 | کد خبر : 2601
چوخ گوزل، چوخ ارزش‌لی…

کیت جذاب شهرداری؛ عشقیم اورمیه!

شهرداری ارومیه با یک کیت جذاب وارد لیگ برتر والیبال خواهد شد.

شهرداری ارومیه,دریاچه ارومیه,لیگ برتر والیبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، یک باشگاه ورزشی نه تنها در زمین بازی، بلکه در فعالیت های خارجی مانند مسئولیت های اجتماعی باعث پیشرفت و الهام بخشی در جامعه می‌شود. باشگاه شهرداری ارومیه با الهام گرفتن از نماد و المان شهر، با حک کردن تصویر "دریاچه ارومیه" و "عشقیم ارومیه" روی کیت امسال تیم والیبالش ،کار ارزشمندی در حوزه فرهنگی انجام داده که قابل تقدیر است.

شهری که همه اهالی آن دلبسته دریاچه و تیم والیبال خود هستند با این ترکیب به هیجان می آید. این شهر با نتایج تیم والیبال محبوبش و دریاچه خشک شده‌اش نفس می‌کشد.

در قسمت بالای پشت پیراهن های شهرداری نقشه دریاچه ارومیه حک شده است. همین یک حرکت کوچک می تواند توجهات به این دریاچه در حال خشک شدن را بیشتر و گسترده تر کند. 

قسمت پایینی پیراهن نیز، شعار وفاداری هواداران این را نشان می‌دهد؛ «عشقیم ارومیه» عبارتی است که معمولا در سالن غدیر ارومیه حین برگزاری بازی های شهرداری خیلی آن را می شنویم و امسال قراراست آن را روی پیراهن دورنالار هم ببینیم.

تیم والیبال شهرداری ارومیه تنها نماینده آذربایجان در لیگ برتر والیبال است. تیمی که فراتر از یک باشگاه است و تبدیل به نماد این شهر شده و به عنوان پایتخت والیبال ایران و آسیا مشهور گشته است. همین اقدام قابل تحسین توسط مدیران باشگاه شهرداری ارومیه باعث اقبال عمومی هواداران به تیم شده است.

کد خبر 2601


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید