قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/19 19:24 | کد خبر : 2592

میزبانی تیم های ایرانی در آسیا در حالت بحرانی و عجیب بسر می برد ولی تی تی ها تنها تیم ایرانی هستند که در آشیانه خود میزبانی می کنند.

تراکتور,ورزشگاه یادگار امام,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، استادیوم های ایران تحت بررسی ناظرین AFC با مشکلات و نواقصات زیادی همراه هستند. وضعیت چمن نامطلوب و بازسازی استادیوم های آزادی و نقش جهان عاملی شد تا میزبانی آسیایی تیم های استقلال ، پرسپولیس و سپاهان در آسیا به اما و اگر کشیده شود.

 با این وجود یادگار امام تنها استادیوم بزرگ کشور است که توانسته در بررسی های سفت و سخت ناظرین AFC تاییدیه بگیرد؛ استادیومی که با وجود کاستی ها دارای گرید A  آسیا است.

یادگار که به آشیانه تی تی ها معروف است در اکثر بازی های آسیایی با ظرفیت کامل و در مواقعی بیش از ظرفیت میزبان بازی ها بوده و با توجه عدم میزبانی سرخابی در استادیوم قدس و میزبانی سپاهان در فولاد شهر بازی های تراکتور در آسیا بعنوان پرتماشاگرترین دیدار های تیم های ایرانی در آسیا خواهد بود.

با توجه به تاثیر حضور هوادار در بازی ها بعنوان یکی از آیتم های afc در امتیاز دهی در رتبه بندی تیم های آسیایی  احتمال زیاد رتبه جهانی تراکتور با تغییرات زیادی همراه خواهد بود.

کد خبر 2592


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید