قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/18 19:39 | کد خبر : 2581
ذره بین روی راست مخوف تی تی‌ها…

تراکتوریکاتیک؛ ساغی توت گئت!

سمت راست تراکتور این فصل بدجور پیچ مهره اش بهم چفت شده است.

لیگ برتر فوتبال ایران,تراکتور,مهدی ترابی,

به گزارش ورزش آذربایجان، قبل از شروع لیگ برتر ٬ تمرکزها برای خط حمله تراکتور بیشتر به سمت چپ معطوف بود؛ جایی که مهدی ترابی حضور داشت و پشت او ریکاردو آلوز، دو زوجی که نامشان کابوس تیم های لیگ برتر است. 
اما با آغاز لیگ برتر اسکوچیچ دست پُرش را نشان همه گان داد و ثابت کرد که تراکتور از هر جا و هر فضایی که دوست داشته باشد میتواند دروازه رقبا را تهدید کند. 

از دفاع شروع کنیم 
اسکوچیچ نهایت استفاده را از رفت و بازگشت های دانیال اسماعیلی فرد مابین خط حمله و دفاع می برد و در سمت مخالف دانیال محمد نادری تمرکز بیشتری  بر روی کار های دفاعی دارد. با پرس شدید تراکتور که بر رقبا اعمال می‌کند بیشتر شاهد حضور دانیال در دو سوم میانی زمین هستیم جایی که دانیال با باز پس‌گیری توپ و انتقال سریع آن به خط حمله استارت چند تا از گل ها و حمله های تراکتور را در این فصل زده.

مهدی هاشم نژاد 
 انتخاب مهدی هاشم نژاد به عنوان وینگر راست یکی از رو دست های دیگری بود که اسکوچیچ به تحلیلگران زد. هاشم نژاد که فصل قبل تجربه های لازم برای درخشیدن در یک تیم سطح بالا را کسب کرده امسال با قدرت حفظ توپ و دریبلینگ ذاتی خود کمک شایانی به تفکرات هجومی تیم اسکوچیچ می‌کند و با شناخت کامل خود از هم تیمی اش خیلی نزدیک تر به خط حمله و در کنار مهاجمان هم برای انها فضا سازی میکند و هم میتواند سریع به داخل نیم فضا ها وارد شده و دروازه رقبا را تهدید کند‌‌. 

وینگر نه من مهاجم ام 
سرانجام جلو امدن وینگ بک و وینگر سمت راست و نزدیکی هرچه بیشتر انها به هجده قدم حریف ختم میشود به شماره نود و نه تیم . 
حسین زاده که این روز ها در اوج درخشش خود قرار دارد و تمام کارشناسان و دنبال کنندگان فوتبال ایران را متحیر کرده خوب می‌تواند در فضاهای تنگ خط دفاعی رقیبان را آزار بدهد و هر موقع هم که خودش موقعیت گل زنی را نمیتواند پیدا کند با یک پاس و یا فضا سازی موقعیت را برای دیگر هم تیمی هایش فراهم میکند و به خوبی پاسخ زحمات تیم را برای توپی که به پایش رسیده را میدهد.

کد خبر 2581


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید