قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/18 14:01 | کد خبر : 2578

مس سونگون در شرایطی برای فوتبالیست های فصل قبلش ولکام بک پارتی گرفت که به نظر می رسد گردانندگان رسانه این باشگاه از معنی این کلمه اطلاعی ندارند.

مس سونگون,لیگ دسته یک,محمد نصرتی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، باشگاه مس سونگون بعد از تاخیر آزار دهنده در تشکیل تیم فوتبال خود بالاخره به صورت رسمی در این رشته اعلام وجود کرد. این اتفاق با یک سوتی عجیب همراه بود که برای باشگاه بزرگی چون مس قابل تامل است! استفاده از عبارت جدید  "ولکام بک" برای بازیکنان تمدیدی این سوتی عجیب است که در صفحه رسمی باشگاه دیده می شود!

واژه "ولکام بک" برای مواردی استفاده می‌شود که بازیکن پس از جدایی از تیم و عضویت در یک تیم دیگر،دوباره به تیم سابق خود باز گردد. اما رسانه باشگاه مس سونگون در عین ناباوری، برای بازیکنان تمدیدی اش،این عبارت را استفاده کرده که معنی خوش برگشتی می دهد! اما در واقع برگشتی در کار نیست و این بازیکنان جایی نرفته بودند که برگردند! چنین اشتباهات مهلکی برای یک باشگاه حرفه‌ای بعید است آن هم در عصری که حتی سواد هم نیاز نیست و یک گوگل ترنسلیت کار را راه می اندازد.

باشگاهی که در سال های نه چندان دور با نوآوری ها و البته قهرمانی هایش الگویی برای سایر تیم های ایران بود حالا در بلاتکلیفی و بی برنامگی‌ به مثال تبدیل شده است. در این میان نباید از زیر سایه سنگین قرار گرفتن والیبال مس هم غافل شویم که هنوز موجودیتش رسما اعلام نشده است.

کد خبر 2578


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید