قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/17 11:21 | کد خبر : 2567
یکی از دو داداش دوباره در تکاپو…

جلسه با زنوزی؛ حسرت بزرگ ستاره استقلال

او فکرش را هم نمی کرد دو ماه بعد بعد از جلسه او تابستان با زنوزی حسرت آن روز را بخورد.

محمدرضا زنوزی,تراکتور,مهرداد محمدی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال تهران شب گذشته در مصاحبه‌ای از پیشنهاد سنگین تراکتور به مهرداد محمدی پرده برداشت. حالا پس از عدم ثبت قرارداد وینگر استقلال به دلیل سقف بودجه و عدم همکاری مسئولان آبی پوشان برای تخفیف محرومیت سنگین او،این بازیکن از رد پیشنهاد مالک تی تی ها و از ماندن در استقلال پشیمان شده است.

مالک تراکتور در راستای جدّب بازیکنان ملی پوش در نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۱۴۰۳ به مانند ستارگان ملی پوش پرسپولیس نیز به مهرداد محمدی پیشنهاد اغوا کننده‌ای داد. در همان مقطع تصاویر حضور این بازیکن به همراه میلاد محمدی، برادرش در دفتر زنوزی واقع در تهران منتشر شد.

در این ملاقات و مذاکره، مالک تی تی ها علاوه بر پیشنهاد بالای مالی خوب،وعده تلاش برای تخفیف و تعلیق حکم محرومیت ۶ جلسه‌ای  را به او داد که با جواب رد ملی پوش وینگر استقلال رو به رو شد.

اما با توجه به این که مدیران آبی پوشان پایتخت تمایل چندانی برای حفظ وینگر چپ‌پای خودشان ندارند،همچنین در مطالب قبلی نیز به عدم جذب بازیکن جدید توسط تراکتور تا نیم فصل لیگ بیست و چهارم اشاره کرده بودیم،این بازیکن جایی در لیست خرید مدیران پرشور ها ندارد تا یک حسرت پر درد در دل ستاره استقلال باقی بماند.

کد خبر 2567


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید