قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/16 13:01 | کد خبر : 2561
دیدید می شد از این تیم بیشتر دعوت کرد؟!

بهترین‌های تیم ملی؛ آن دو تراکتوری!

دو تراکتوری حاضر در ترکیب تیم ملی برخلاف اکثر بازیکنان، عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند.

تراکتور ,تیم ملی ایران ,شجاع خلیل زاده ,علیرضا بیرانوند ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، مرحله سوم دیدارهای انتخابی جام جهانی 2026 دیروز  با 9 دیدار برگزار شد. در یکی از این دیدارها، تیم ملی ایران با درخشش تراکتوری ها توانست حریفش را شکست دهد.

شاگردان امیر قلعه نویی در فولاد شهر اصفهان میزبان قرقیزستان بودند که در نهایت با تک گل مهدی طارمی به پیروزی رسیدند.

علیرضا بیرانواند و شجاع خلیل زاده دو تراکتور حاضر در لیست تیم ملی، هر دو در این دیدار فیکس بودند و عملکرد بسیار خوبی هم از خود به جای گذاشتند. این دو که با روحیه و آمادگی خوبی از باشگاه شان راهی اردوی تیم ملی شدند، تایید کننده این ادعا هستند که قلعه نویی می توانست از تراکتور نفرات بیشتری هم به تیمش دعوت کند.

شجاع و بیرو در روزی که تیم ملی خیلی خوب بازی نکردند و حتی اعتراض هواداران حاضر را موجب شد، از بهترین های تیم بودند و سهم زیادی در برد یک بر صفر ایران داشتند.

عملکرد بیرانوند

در این بازی بیرانوند که برخلاف گمانه زنی های قبل بازی گفته میشد بیکار ترین بازیکن زمین خواهد بود توانست دو سیو داشته و تعداد کلین شیت هایش را بیشتر کند. قلعه نویی در چند صحنه شانس آورد که بیرو را درون دروازه داشت چرا که اشتباهات مهلک بازیکنانش می رفت به گل حریف بدل شود اما دروازه بان تراکتور به خوبی توانست دروازه اش را بسته نگه دارد.

آمار شجاع

شجاع خلیل زاده مثل تراکتور این بار در تیم ملی فیکس بود و در خط دفاعی بسیار کم اشتباه ظاهر شد. او آمار فنی قابل قبولی هم به نمایش گذاشت که در ادامه می بینید:

پیروزی در نبرد تن به تن: 5 از 8

دفع توپ: 4

توپگیری: 9

تکل: 1 از 3 صحیح؛ 33 درصد

نبرد موفق: 4.5 ؛ 80 درصد

کد خبر 2561


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید