قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/15 20:27 | کد خبر : 2558

تراکتور تا یک ماه آینده چالشی سنگین و در عین حال جالب توجه‌ای پیش‌رو دارد.

تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، اولین فیفا دی فصل جدید از راه رسیده و تیم‌ها پس از چند روزی تعطیلی تمرینات خود برای ادامه فصل از سر گرفته‌اند.

تی‌تی‌ها که با کسب ۷ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن تا پایان هفته سوم لیگ‌برتر، رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند؛ برنامه‌ای فشرده تا فیفا دی بعدی در پیش رو دارند.

تی‌تی‌ها ۲۳ شهریور ماه در جریان هفته چهارم لیگ‌برتر از ذوب آهن پذیرایی می‌کنند و ۲۸ همین ماه در اولین دیدار آسیایی خود به خانه الوکره قطر خواهند رفت.

شاگردان اسکو، یک مهر ماه با خیبر خرم‌آباد دیدار می‌کنند و ششم مهر به مصاف سپاهان می‌روند که هر دو این بازی ها خارج از خانه خواهد بود.

نخستین دیدار خانگی تراکتوری‌ها در آسیا ۱۱ مهر مقابل موهان باگان هند برگزار خواهد شد و تراکتور چهار روز بعد مقابل فولاد صف‌آرایی خواهد کرد.

نکته جالب توجه اینکه، تراکتور در زمانی کمتر از یک ماه ۶ دیدار برگزار خواهد کرد که فاصله زمانی هر دیدار کمتر از یک هفته است. همین موضوع نشان دهنده فشردگی بیش از حد برنامه تی‌تی‌ها در فاصله زمانی فیفا دی فعلی تا فیفا دی بعدی است و باید دید عملکرد شاگردان اسکوچیچ در این مدت چگونه خواهد بود‌.

کد خبر 2558


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید