قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/15 18:18 | کد خبر : 2557
شروع لیگ برتر با شرایط متفاوت...

شهرداری ارومیه در بلک لیست فدراسیون!

طبق اعلام فدراسیون والیبال، باشگاه شهرداری جزو باشگاههایی است که حق ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش را به دلیل بدهی قبلی ندارد.

لیگ برتر والیبال ایران,تیم والیبال شهرداری ارومیه,سازمان لیگ والیبال,فدراسیون والیبال,عبدالرضا علیزاده,

به گزارش ورزش آذربایجان، لیگ برتر والیبال 1403 بعد از پایان جام باشگاههای آسیا آغاز خواهد شد. شهرداری ارومیه به عنوان نماینده پایتخت والیبال ایران و آسیا خود را زیر نظر عبدالرضا علیزاده برای حضور در این رقابت ها آماده می کند؛ رقابت هایی که امسال با شرایط متفاوتی قرار است برگزار شود.

این فصل از رقابت ها به احتمال زیاد با حضور سیزده تیم برگزار خواهد شد.  ضمن اینکه امسال جدول مسابقات براساس رنکینگ سال گذشته چیدمان خواهد شد و بازی ها بدون قرعه کشی بر اساس جایگاه تیم ها برگزار خواهد شد. به این ترتیب لیگ امسال قرعه کشی نداشته  برنامه مستقیما به تیم ها ابلاغ خواهد شد.

یکی از نکات مهمی که تا پیش از شروع لیگ برتر باید حل شود، تکلیف تیم هایی است که به دلیل بدهی مالی مجوز ثبت قرارداد ندارند. در میان این تیم ها نام شهرداری ارومیه هم دیده می شود. تاکنون تیم‌های فولاد سیرجان، چادرملو، گیتی پسند اصفهان، شهداب یزد، طبیعت، پاس گرگان قرارداد بازیکنان را ثبت کردند و مابقی باشگاه‌ها باید اشکالات خود را رفع کنند.

راه حلی که محسن ترابی، رئیس سازمان لیگ والیبال برای این مشکل عنوان کرده به این صورت است: «باشگاه‌ها باید وضعیت بدهی خود را تعیین تکلیف کنند؛ در واقع پرداخت بدهی و تعیین تکلیف آن دو مقوله جداست؛ گاهی یک باشگاه اعلام می‌کند که مقداری از بدهی خود را پرداخت می‌کند و مابقی آن را چک می‌دهد یا متعهد می‌شود که در فلان تاریخ پرداخت کند؛ در چنین شرایطی از رئیس فدراسیون والیبال یک نامه می‌گیرند و قرارداد بازیکنان خود را ثبت می‌کنند. در واقع این باشگاه بدهی خودش را تعیین تکلیف می‌کند.»
 

کد خبر 2557


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید