قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/15 13:21 | کد خبر : 2553

برخلاف ادعای برخی رسانه ها، باشگاه تراکتور هیچ برنامه ای برای جذب بازیکنان مازاد سپاهان ندارد.

رضا اسدی ,رضا شکاری ,تراکتور,سپاهان,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، باشگاه‌ سپاهان اصفهان برای ثبت قرارداد سه خرید بزرگ نقل‌و‌انتقالات تابستانی خود یعنی مهدی لیموچی، استیون انزونزی و ابوبکر کامارا به مشکل خورده است؛ این باشگاه برای حل مشکل یاد شده سه بازیکن خود را با نظر ژوزه مورایس در لیست مازاد قرار داد.

سپاهان که سه خرید جدیدش را به دلیل قانون سقف بودجه تاکنون نتوانسته در سازمان لیگ به ثبت برساند، روز گذشته رضا اسدی، سیاوش یزدانی و رضا شکاری را در لیست مازاد خود قرار داد. بعد از اعلام این خبر برخی رسانه‌ ها دو نفر از این سه بازیکن را به تراکتور لینک کردند.

برخلاف ادعای این رسانه‌ها و لینک کردن دو بازیکن مازاد و گران قیمت زردپوشان اصفهانی به سرخپوشان آذربایجان،این دو بازیکن جایی در لیست خرید پرشور ها ندارند. دو بازیکنی که در فصول گذشته سابقه بازی برای تی‌تی‌ها را داشتند. لینک کردن این دو بازیکن بیشتر با هدف بازارگرمی و پیدا کردن مشتری پر و پا قرص و جیب پر از پول است.

همان طور که قبلا در این خصوص اعلام کرده بودیم و مدیران باشگاه و سرمربی تیم تراکتور تأکید کرده بودند،پرونده نقل‌و‌انتقالاتی تراکتور با جذب آخرین خود یعنی عارف غلامی بسته شد و تا نیم فصل لیگ برتر بیست و چهارم قرار نیست بازیکن خاصی را جذب کنند.

کد خبر 2553


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید