قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/14 17:01 | کد خبر : 2547

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون بوکس و رئیس هیات بوکس استان آذربایجان شرقی با شلیک دو زن کشته شده است.

عیسی گل‌محمدی,بوکس,

به گزارش “ورزش آذربایجان” به نقل از ایسنا، عیسی گل‌محمدی پیشکسوت و مربی سابق بوکس ایران شب سه شنبه 13 شهریور 1403 در باغ شخصی خود در سفیدار رباط کریم به قتل رسید.

محمدرضا گل‌محمدی فرزند عیسی گل‌محمدی در گفت‌وگو با کاف نیوز، ضمن تأیید این خبر اعلام کرد: پدرم با شلیک ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو به قتل رسیده که جزئیات این قتل توسط ماموران اداره آگاهی در حال بررسیاست.

فرمانده انتظامی رباط‌کریم نیز در خصوص این موضوع مطرح کرد:قتل ورزشکار و مربی سابق بوکس تیم ملی در باغ شخصی و در بامداد شب گذشته رخ داده است.

وی ادامه داد: نگهبان باغ در حین بازجویی از جزئیات این حادثه گفت که دو زن به همراه مقتول که از ورزشکاران و مربیان اسبق تیم ملی بوده به باغ شخصی آمدند.

این مقام مسئول ابراز کرد: نگهبان در بازجویی به شنیده شدن صدای شلیک گلوله اشاره کرده و با حضور در باغ مشاهده کرده دو زن به مقتول با سلاح گرم شلیک کرده و گوشی مقتول را با خود برده‌اند.

فرمانده انتظامی رباط کریم خاطر نشان کرد: قاتلین پس از به قتل رساندن این ورزشکار و مربی سابق بوکس متواری شدند، اما پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی در پی قاتلین است و پس از دستگیری جزئیات آن از طریق رسانه‌ها برای تنویر افکار عمومی منتشر خواهد شد.

گفتنی است عیسی گل‌محمدی مسئولیت هیئت بوکس استان آذربایجان شرقی را عهده داشته و عضو هیئت رئیسه، سخنگوی فدراسیون بوکس و سرپرست تیم امید کشورمان بود.

کد خبر 2547


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید