قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/14 11:33 | کد خبر : 2545

شاید و قطعا (!) خود علی دایی و رسول خطیبی هم نمی دانستند که همین چند کلمه ای که رسول به علی گفت به سرنوشت شهریار گره خواهد خورد!

تراکتور,پرسپولیس,لیگ برتر,لیگ بیست چهارم,علی دایی,رسول خطیبی,

به گزارش ورزش آذربایجان، ده سال پیش در لیگ چهاردهم، زمانی که تراکتور مثل شروع امسالش بوی قهرمانی می داد، در چنین روزی یکی از بردهای بیادماندنی اش را مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی رقم زد. از این برد و روز تاریخی روایت های زیادی شده که می خواهیم به یکی  از جالب ترین و کمتر مطرح شده ترین هایش اشاره کنیم.

پرسپولیس شروع خوبی داشت و از تراکتور پیش افتاد اما تراکتور آن سال با هدایت رسول خطیبی، یک مدل دیگر فوتبال بازی می کرد؛ با تیمی که شاکله اش را بچه های آذربایجان تشکیل می دادند و کنارشان چند تایی هم ستاره بزرگ حضور داشت.

مهم نبود بازی در آزادی است، تراکتور بعد از به تساوی کشیده شدن بازی و در دقایق پایانی و سوپرگل های ادینیو و سامان نریمان جهان شکست سه بر یک را مقابل چند ده هزار تماشاگر پرسپولیسی به این تیم تحمیل کرد. این شکست به قدری سنگین بود که به برکناری علی دایی از هدایت پرسپولیس انجامید!

درست بعد از پایان نشست خبری پس از بازی بود که خطیبی و دایی باهم روبرو شدند، سرمربی تراکتور که رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد و خارج از مستطیل سبز هم دوستان خوبی برای هم هستند، در مواجهه با او یک جمله کوتاه ترکی گفت و رد شد: «حاج علی گذشت ائله دا!» این جمله خیلی در بین بچه های آذربایجان رایج هست. حتی خیلی هایمان بعد از بازی های سالن هم این جمله را به کار برده ایم. رسول هم در این لحظه جالب ترجیح داد با علی این مدلی حرف بزند و جالب تر اینجاست که همین جمله خیلی به واقعیت نزدیک شد...!

کد خبر 2545


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید