قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/13 19:45 | کد خبر : 2542
آمار عملکرد بازیکنان تراکتور در سه هفته نخست

تاپ فایو تراکتور؛ بولار چوخ‌تر بتردیلر!

تراکتور طی سه هفته نخست لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشته که در این بین نگاهی آماری داریم به به پنج ستاره برتر این تیم که بهتر از بقیه بودند.

تراکتور,مهدی ترابی,ریکاردو آلوز,امیرحسین حسین زاده,دانیال اسماعیلی فر,شجاع خلیل زاده,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور فصل جدید را متفاوتر از فصول گذشته آغاز کرده است. این فصل تی تی ها با 7 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند. در بعد فنی بازیکنان از نظر آمار و داده های فنی نیز بسیا نزدیک به هم هستند و همین به بالا رفتن کیفیت کاری شاگردان دراگان اسکوچیچ انجامیده است.

بهترین دفاع و حمله

سرخ پوشان آذربایجان با 7 گل زده در سه هفته بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند. تی تی ها با یک گل خورده همراه تیم گل گهر بهترین خط دفاعی لیگ نیز هستند.

امیرحسین حسین زاده 3گل تومیسلا استرکالی 2گل شجاع خلیل زاده یک گل و مهدی هاشمی نژاد زنندگان گل های تراکتور هستند.

رقابت سخت تاثیرگذارترین ها

در آمار فنی شاگردان اسکو رقابت پای پایی دارند. امیرحسین حسین زاده با نمره میانگین 7.61 بهترین بازیکن تراکتور از نظر نمره متریکا است. همچنین حسین زاده با 3  گل  و یک پاس گل تاثیرگذارترین بازیکن لیگ برتر است.

رتبه دوم جدول ریکاردو آلوز با نمره 7.32 قراردارد. آلوز با دو پاس گل به همراه دانیال اسماعیلی فر در صدر پاس گل تی تی ها قرار دارند.

مهدی ترابی هافبک_ وینگر ریزنقش تی تی ها با نمره 7.29 در رتبه سوم قرار دارد. ترابی یک پاس گل نیز در کارنامه دارد.

شجاع خلیل زاده کاپیتان سرخ ها با نمره 7.17 در رتبه چهارم تاثیرگذارترین بازیکنان قراردارد شجاع با یک گل زده در جدول گلزنان تی تی ها حضور دارد.

دانیال اسماعیلی فر دفاع راست تراکتور با نمره 7.12 در رتبه پنجم جدول قراردارد. دانیال همراه با آلوز با دو پاس گل در صدر جدول آقای پاس گلی لیگ برتر قرار دارند.

کد خبر 2542


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید