قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/13 13:24 | کد خبر : 2538

حمید بی غم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون، یک استوری با مضمون خداحافظی گذاشت که برای خیلی ها عجیب بود؛ این استوری دو روایت متفاوت پشت خود دارد.

حمید بی غم,مس سونگون,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، حمید بی غم، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود خبر از رفتن داد! او با انتشار عکسی از خود با لباس مس نوشت: «موقع رفتن که برسه باید رفت!» با وجود این که صفحه این مربی دنبال کننده زیادی ندارد اما استوری یاد شده شایعات در خصوص جدایی او را در محافل فوتسالی داغ کرده است.

در این راستا طبق اعلام منابع خبری موثق از باشگاه خبر می‌رسد که بی غم ساز جدایی زده و این ساز از دو نت متفاوت نشات می گیرد!

از راهرو های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که به دلیل تخلف شدید در دیدار مقابل گیتی پسند،محکومیت سنگین و چند ماهه ای در انتظار مربی مشهدی است؛ در چنین شرایطی مدیران باشگاه نیز تمایل چندانی به ادامه همکاری با او ندارند.

همچنین طی روزهای اخیر با توجه به عدم پایبندی باشگاه به تعهدات مالی، رابطه طرفین شکرآب شده است. با وجود تعیین زمان و گذشت چند روز از آن باشگاه مس سونگون بار دیگر پولی به حساب کادرفنی و دیگر اعضای تیم تیم واریز نکرد تا موجب درگیری بی غم با مدیریت باشگاه شود.

کد خبر 2538


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید