قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/13 12:21 | کد خبر : 2537
واقعیتی که حسین باید قبولش کند...

برای پورحمیدی؛ از وینی و امباپه بزرگتری؟!

واکنش های مجازی حسین پورحمیدی به اوضاع این فصلش در تراکتور تمامی ندارد اما این با شروع فصل و تعیین تکلیف اوضاع، هیچ حاشیه و فاز منفی‌آی که یک درصد به تیم ضربه بزند نیز قابل قبول نیست.

حسین پورحمیدی,تراکتور,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تراکتور بعد از پیوستن علیرضا بیرانوند، حسابی خبرساز شده است. او که هنوز نتوانسته با شرایط جدید ارتباط برقرار کند، روز گذشته با انتشار یک استوری در اینستاگرامش نشان داد که همچنان از شرایط ناراضی است. او تصویر پرنده ای را استوری کرد که قصد پرواز دارد اما هر دو پایش با طناب به یک درخت بسته شده است!

رفتار غیرحرفه‌ای گلر ذخیره تراکتور بعد از سپری شدن سه هفته از لیگ برتر و آن هم در شرایطی که جو بسیار خوب و دوستانه‌ای بر تیم حاکم است به هیچ عنوان قابل قبول نیست. او که از تیم ملی دور مانده در این مقطع زمانی به جای تلاش برای بازگشت به سطح بالاتر، همچنان اینستا بازی و گلایه های بی مورد را ترجیح می دهد که تداوم آن سبب برهم خوردن حاشیه امنیت و تمرکز تیم می‌شود.

مدیران باشگاه و کادرفنی تیم بایستی در چنین شرایطی مدیریت بحران به خرج بدهند و نظارت مستقیم آن هم در ابعاد گسترده بر نحوه و رفتار بازیکنان حتی در خارج از محیط باشگاه کامل داشته باشند تا روند خوب تیم از ریل خود خارج نشود.

در زمان نقل‌و‌انتقالات تابستانی فصل بیست و چهارم،مدیران تراکتور دست پورحمیدی را برای جدایی از تیم باز گذاشته بودند،اما این گلر یاغی به واسطه نوسان های اواخر فصلش پیشنهاد آن چنان درخوری برای خود پیدا نکرد. او حالا باید واقعیت را قبول کند و با مشاهده نمونه های مشابه همانند ورود کیلیان امباپه به تیم رئال مادرید و نحوه رفتار ستاره‌ی های قدیمی این تیم مثل وینیسیوس جونیور به این بازیکن کهکشانی، مسیری را انتخاب کند که نه به ضرر خودش باشد و نه تیم!

کد خبر 2537


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید