قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/12 18:45 | کد خبر : 2530
برخلاف خیلی از تیم‌ها و در کمال ثبات و شناخت!

مورد ویژه تراکتور 1403؛ ترکیب سیو اولوب!

اعداد و ارقام به دست آمده از دقایق حضور و تعداد تعویض بازیکنان تراکتور در طول سه هفته اخیر نشان دهنده یک موضوع بسیار مهم است.

تراکتور ,دراگان اسکوچیچ,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش ورزش آذربایجان، تراکتور با دو برد و یک مساوی (هفت امتیاز) سه هفته ابتدایی لیگ برتر را پشت سر گذاشت و اکنون منتظر پایان تعطیلات ملی برای از سرگیری نتایج درخشانش است. یکی از ویژگی های مهم تراکتورِ 1403 تیمی با عمق اسکواد بالا اما تغییرات اندک در طول 270 دقیقه ای است که تا کنون به نمایش گذاشته است. این نشان می دهد که دراگان اسکوچیچ تقریبا تیم اصلی خود را شناخته و برخلاف بسیار از مربیان در حال آزمون و خطا در هفته های ابتدایی نیست.

دایره تنگ ترکیب تراکتور

دراگان اسکوچیچ با احتساب پست دروازه بان، تا کنون در طول سه بازی از تنها 15 بازی استفاده کرده است. ترکیبی که تراکتور بازی هایش را در این سه هفته شروع کرده تقریبا ثابت بوده و دقایق حضور اکثر بازیکنان تیم بالای 200 دقیقه (در سه هفته) است.

نصف تیم، کامل بازی کردند

با توجه به اینکه دراگان تقریبا تیم و ترکیب اصلی خود را پیدا کرده، 5 بازیکن در طول سه بازی اخیر به طور کامل در زمین حضور داشته و نیاز به آزمون خطا نداشته اند. کمترین تغییرات را در فاز تدافعی شاهد هستیم، جایی که شجاع خیلل زاده و عارف آقاسی تا این لحظه 270 دقیقه کامل بازی کرده اند. مهدی ترابی، محمد نادری و ریکاردو آلوز (تنها دو دقیقه بیرون بوده) دیگر 270 تایی های تراکتور هستند.

تعویضی‌های دستچین

سوکول چیکالشی (17 دقیقه) یک بازی

مهدی عبدی (31 دقیقه) دو بازی

مهدی حسینی (47 دقیقه) سه بازی

مهدی شیری (30 دقیقه) یک بازی

رحمان جعفری (53 دقیقه) یک نیمه فیکس، یک بازی به عنوان تعویضی

این بازیکنان تنها ذخیره های تراکتور در طول سه بازی اخیر هستند که فرصت ورود به میدان را پیدا کرده اند. با فاکتور از رحمان جعفری که در یک بازی فیکس بود، تراکتور در این سه بازی تنها چهار بازیکن تعویضی داشته است. این موضوع در نشان از ثباتی دارد که هنوز برای خیلی از تیم ها قفل است اما دراگان اسکوچیچ مثل گیم ها، ترکیبش را چیده و سیوش هم کرده است!

کد خبر 2530


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید