قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/11 14:01 | کد خبر : 2519
بعد از رسانه‌ها و پیج‌های مجازی؛

ورود سلطان و رفقا به داستان بیرو!

در بلبشوی بی موردی که پرسپولیسی ها سر قضیه علیرضا بیرانوند به راه انداخته اند، حالا پای پیشکسوتان مطرح این باشگاه هم به ماجرا باز شده است!

علی پروین ,پرسپولیس,تراکتور ,علیرضا بیرانوند ,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، نقل‌و‌انتقالات تابستانی فصل بیست و چهارم در طول سه دهه اخیر یکی از مهم ترین و زجر آورترین اتفاق ممکن برای سرخپوشان پایتخت بود. جذب سه ستاره پرسپولیس و در رأس آن فسخ قرارداد یکطرفه علیرضا بیرانوند و پیوستن به جمع تراکتور موجب رخ دادن یکی از طولانی ترین جنگ های رسانه‌ای بین اعضای دو تیم شد که همچنان هم ادامه دارد.

طی چند هفته اخیر باشگاه پرسپولیس و رسانه های رسمی و غیررسمی حامی این تیم انواع فشارها و حواشی را در این مورد ایجاد کردند که البته موفقیت آمیز نبود و هیچ خللی در روند فنی بیرو در تراکتور ایجاد نکرد.

حالا علی پروین،اسطوره باشگاه‌ پرسپولیس روز گذشته طی مصاحبه‌ای بی مورد و حاشیه ساز بار دیگر علیه گلر ملی پوش سابق پرسپولیس صحبت کرد. او در این خصوص بیان کرد که در پایان فصل به درویش توصیه کردم که اجازه جدایی به بیرانوند را ندهد؛ همچنین در صورتی که بازیکنی که دلش با تیم نیست همانند مهدی هاشمی نسب،اصراری بر ماندن بازیکن در تیم پرسپولیس نداشته باشد.

بالطبع اسطوره ها و پیشکسوتان الگوهای جامعه هواداری یک تیم بزرگ هستند، بزرگان و الگو های یک باشگاه در مواقع پرتنش و حواشی صورت گرفته با میانجی‌گری و دعوت طرفین مناقشه به آرامش از بروز یک جنگ و درگیری بزرگ پیشگیری می‌کنند.اما پیشکسوت و اسطوره سرخپوشان پایتخت،همانند یک هوادار معمولی با سخنان خود آتش بیار معرکه شد تا به عبارت دیگر چنگ افروزی کند.

کد خبر 2519


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید