قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/10 19:51 | کد خبر : 2509
رفتند سراغ گزینه با احتمالا بالای 99!

ترانسفر ماشین صعود آذربایجان به پایتخت

رسول خطیبی با قبول مدیریت پیکان باید تخصص اصلی اش را به کار بگیرد؛ چیزی که هم در مدیریت و هم سرمربیگری در آن مهارت دارد.

رسول خطیبی,مس سونگون,پیکان تهران,لیگ دسته یک,

به گزارش ورزش آذربایجان، رسول خطیبی مدیرعامل مس سونگون شد؛ خیلی‌ها این متن را پای اشتباه تایپی گذاشتند؛ اما درست دیده بودند و همین اتفاق شروع یکی از بهترین سال‌های تاریخ باشگاه مس بود؛ خطیبی به واسطه همان موفقیت حالا سکان مدیریت پیکان را به عهده گرفته است.

ملی پوش اسبق فوتبال ایران، شیفت ناگهانی اما موفقی از سمت مربی‌گری به مدیریت داشت. او در سال ۱۴۰۰_۱۴۰۱ به عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون انتخاب شد و توانست با تشکیل تیم فوتبال مس در لیگ دسته دوم، صعود زودهنگامی به لیگ دسته یک فوتبال کشور داشته باشد. او همان سال فوتسال را قهرمان لیگ برتر کرد و ورود قدرتمندانه ای هم به والیبال داشت.

رسول خطیبی در قامت سرمربی تاکنون توانسته سه تیم مختلف گسترش فولاد تبریز، ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک را از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کند. حتی او در فصل ۹۱_۹۲ به واسطه صعود مقتدرانه گسترش فولاد تبریز به لیگ برتر، در پایان فصل از سوی کانون مربیان ایران،به عنوان بهترین مربی سال ایران انتخاب شد.

باشگاه پیکان حالا با توجه به رزومه مدیریتی بسیار خوب خطیبی در همان آغاز راهش و میکس آن با رکورد صعودهای رسول، امیدوار است تا تغییر مدیریت فعلی اش به نتایج بزرگ ختم شود.

با بازگشت دوباره خطیبی اما در قامت مدیریت به باشگاه پیکان، خودروسان به دنبال صعود به لیگ برتر در رشته فوتبال هستند تا او دوران موفق مدیریت خود در باشگاه مس را این بار در باشگاه خودروسازان پایتخت تکرار کند.

کد خبر 2509


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید