قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/10 18:45 | کد خبر : 2508
مصداق بارز هر شئی اؤز یئرینده!

حسین‌زاده چگونه سوپر استار تراکتور شد؟

این روزها امیر حسین حسین زاده در بهترین حالت خود است و اصطلاح انگلیسی right person right place right time « ادم درست جای درست و زمان درست« برای او سنخیت دارد.

امیرحسین حسین زاده,لیگ برتر فوتبال ایران,تراکتور,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش ورزش آذربایجان، امیرحسین حسین زاده که با عملکرد درخشان خود در لیگ بیست و یکم  تحت نظر فرهاد مجیدی در استقلال ورد زبان های کارشناسان و دنبال کنندگان فوتبال شده بود به سرعت راهی تیم شارلوای بلژیک شد تا فوتبال حرفه ای خود را آنجا دنبال کنند.‌

اما آنچه که حسین‌زاده دلتنگی برای وطن و خانواده می خواند مانع از آن شد که حسین زاده فوتبال خود را در بلژیک ادامه دهد و تصمیم برای برگشت به لیگ ایران گرفت و مشتری پر و پا قرصش تیم سابق خودش بود کار تا آنجایی پیشرفته بود که همه حسین زاده را در ترکیب استقلال می‌دیدند اما مالک یکی از شرکتهای بزرگ هوایی ایران تصمیم به هایجک کرد تا این ستاره آینده دار فوتبال ایران را تراکتوری کنند‌. 

سال قبل حواشی به وجود آمده راجب حسین زاده انتظارات را از او بالا برده بود و همه منتطر بودند بازیکنی که اینقدر بر سر خواستنش دعوت بود و احتمال داشت به خاطر رضایتش سقف قرارداد فرو بریزد ٬ عملکرد فوق العاده داشته باشد. اما حسین زاده هرچند با عملکردی قابل قبول اما پایین تر از سطح یک خودش بود. 
انگار این امیر حسین که برگشته بود همان ستاره سرنوشت سازی نبود که چند سال قبل رفته بود. 

اما در فصل جاری امیر حسین حسین زاده تحت نظر اسکوچیچ دوباره به اوج برگشته و‌ تفاوت ها را رغم میزند‌. او در فصل بیست و چهارم دوباره در جا و زمان درست حضور دارد‌.‌

آدم درست ؛ 
در مورد خصوصیات اخلاقی خوب حسین زاده محمد رضا زنوزی مالک تراکتور بهتر از هرکسی صحبت کرده و در یک کلام اورا علارغم سن کم اش «لوطی منش» خطاب کرده و این اخلاق نیکو در کنار جنبه فنی حسین زاده نشان از وجود آدم درست می‌دهد. 

مکان درست ؛ 
شاید بیشترین جنبه درخشش این فصل حسین زاده نسبت به فصل قبل جای او در ترکیب باشد؛ حسین زاده به عنوان یک مهاجم و مهاجم سایه به فوتبال ایران معرفی شده بود اما پاکو خمز اعتقاد دیگری داشت و از او به عنوان یک وینگر استفاده میکرد جایی که حسین زاده بازدهی خوبی ذر آنجا نداشت اما حال امیرحسین در ترکیب اسکوچیچ به پُست تخصصی خود بازگشته؛ جایی که بهتر از هرکسی میتواند انجا بدرخشد و عملکرد خوبی را نمایش دهد . 

زمان درست ؛ 
تراکتور خصوصی هیچ وقت به این اندازه از نظر ترکیب سر حال نبوده. در طول این سال ها همیشه یک جای کار میلنگید و احتمالا اگر حسین زاده فصل دیگری حضور داشت یا به خاطر نبود مهاجم هدف در نوک خط حمله بازی میکرد و یا سرمربی مجبور میشد دوباره از او به عنوان وینگر یا حتی هافبک استفاده کند‌‌. اما امسال شانس به حسین زاده رو آورده تا درست وقتی سرمربی به بازی با دو مهاجم اعتقاد دارد و دست و بالش از مهره های تخصصی پُر است در تراکتور حضور داشته باشد و بدرخشد.‌

کد خبر 2508


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید