قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/10 17:30 | کد خبر : 2507
نصرتی چند ورودی را دیپورت کرد

موثق از مس؛ اخراج دستیار سفارشی

منابع موثق از دیپورت چند بازیکن جدید مس سونگون توسط محمد نصرتی، سرمربی جدید این تیم، خبر می دهند.

مس سونگون,لیگ دسته یک,محمد نصرتی,

به گزارش ورزش آذربایجان؛ مس سونگون به عنوان نماینده دوم فوتبال آذربایجان خود را آماده حضور در لیگ دسته یک می کند. فصل جدید این رقابت ها از نوزدهم شهریور ماه آغاز می شود اما نارنجی پوشان هنوز با مشکلات زیادی روبرو هستند. باهم نگاهی داریم به شرایط فعلی شاگردان محمد نصرتی:

تساوی با عقاب در سکوت
شاگردان نصرتی در یادگار امام تبریز با تیم عقاب به تساوی بدون گل رسیدند و جالب اینکه در رسانه باشگاه هیچ خبری از فوتبال منعکس نمی‌شود و انگار تیمی وجود ندارد.

بدون محل تمرین
تیم فوتبال که از بدو تاسیس در لشگرعاشورا تمرینات خود را پیگیری می کرد در روزهای گذشته با مشکل مواجه شده‌اند و به دلیل عدم پرداخت اجاره محل تمرین این موضوع در هاله‌ای ابهام قرار گرفته است.


دستیار سفارشی اخراج شد
نصرتی از زمان ورودش به مس با یک‌دستیار سفارش شده از طرف باشگاه همکاری می‌کرد که بعد از دیدار با عقاب محمد نصرتی با اعلام نارضایتی از عملکرد دستیارش او را از حضور تمرینات منع کرده است.

اخراج ورودی‌های جدید
هر چند تا به حال از ورودی‌های مس سونگون در فوتبال هیچ خبری بصورت رسمی منعکس نشده است ولی حدود در ۱۰ بازیکن در اردوی تهران به جمع نارنجی پوشان اضافه شده بود که بعد از دیدار با عقاب محمد نصرتی روی ۵ بازیکن جدید خط کشیده و از حضور در تمرینات منع کرده است.

کد خبر 2507


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید