قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/10 14:21 | کد خبر : 2504
حمله اسکوچیچ به رکورد خطیبی بعد از یک دهه؛

شبیه به نزدیک‌ترین تراکتور تاریخ به قهرمانی

تراکتور با هدایت دراگان اسکوچیچ موفق به تکرار بهترین شروع تراکتور این تیم شد که ده سال پیش، نزدیک ترین تراکتور تاریخ به قهرمانی لیگ برتر آن را به جای گذاشته بود.

لیگ برتر فوتبال ایران,تراکتور,رسول خطیبی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور لیگ بیست و چهارم را با دو برد و یک مساوی آغاز کرده است. این بهترین شروع یک دهه اخیر سرخ پوشان آذربایجان محسوب می شود؛ درست مثل همان شروعی که در نهایت می رفت به قهرمانی دردانه تراکتور ختم شود اما با جمعه سیاه عوض شد!

دیدارهای ابتدایی لیگ برتر برای تیم های مدعی قهرمانی از اهمیت خاصی برخوردار است. امتیازات کسب شده در این دیدار ها پله های محکمی است که تیم های مدعی قهرمانی می توانند با بالا رفتن از آن حاشیه امن امتیازی برای خود ایجاد کنند.

تیم فوتبال تراکتور بعد از حضور در لیگ برتر معمولا در هفته های اول نتایج خوبی کسب نکرده است‌. بهترین امتیازات کسب شده تی تی ها در سه بازی ابتدایی در فصل چهاردهم (93_94) تحت هدایت رسول خطیبی با (دو برد، یک مساوی) 7امتیاز، گل‌زده3، گل‌خورده یک و تفاضل مثبت 2 کسب شده بود.

سرخ های آذربایجان در این فصل با کسب نتیجه مشابه 2برد و یک مساوی با 7 امتیاز همانند فصل چهاردهم توانستند بهترین عملکرد ابتدای فصل تاریخ تراکتور را تکرار کنند. شاگردان دراگان اسکوچیچ ولی از نظر گل زده با گل‌زده7 و گل خورده 2 و تفاضل مثبت 5 آمار بهتری دارند.

در لیگ چهاردهم به اذعان کارشناسان و اهالی فوتبال، تراکتور لایق و مستحقترین تیم برای قهرمانی بود. حال این تیم بعد از یک دهه در حال تکرار خاطرات خوش آن فصل است و باید دید آیا می تواند آخر فصل را با جام قهرمانی به اتمام برساند؟

کد خبر 2504


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید