قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/10 12:39 | کد خبر : 2502
آقای خاص و جنگ روانی‌های معروفش

اولین حمله مورینیو به گالاتاسرای

ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پس از بازی دیشب فنرباغچه، رگه هایی از ویژگی منحصربفردش را رو کرد.

سوپرلیگ ترکیه,فنرباغچه, آلانیا اسپور,ژوزه مورینیو,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، از سری دیدار های هفته چهارم سوپرلیگ ترکیه دیشب فنرباغچه در استانبول میزبان آلانیا اسپور بود. این دیدار پرتنش که مجموع 24 خطا و 5 کارت زرد داشت با نتیجه 3_ صفر به سود قناری ها به اتمام رسید.

فنرباغچه با این برد 10 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. ژوزه مورینیو اما به خوبی می داند که برای حفظ این رتبه کار سختی خواهد داشت. او برای نیل به این هدف علاوه بر تدابیر فنی، قصد استفاده از تکنیک های خاص خودش را نیز دارد.

سرمربی پرتغالی که کری‌هایش با سرمربیان مطرح لیگ برتر در دوران هدایت چلسی، تاریخی بودند و نقش مهمی در تصمیمات داوران در آن مقطع داشتند، معمولا از تکنیک جنگ روانی در هر کجا که بوده استفاده کرده است. او حالا از همان هفته های نخست قصد فوکوس روی دشمن اصلی تیمش یعنی گالاتاسرای را دارد. مو در نشست خبری بازی شب گذشته گالا را دردانه داوران معرفی کرد تا هم فشار روی رقیب را بالا ببرد و هم نزد هواداران فنر محبوب تر شود.

ژوزه مورینیو در کنفرانس پس از بازی گفت:  "ما قصد داریم در این فصل بیش از 50 بازی انجام دهیم، پس شما به تیم و همه بازیکنان نیاز دارید. در طول فصل مصدومیت و کارت محرومیت وجود دارد. در ترکیه فقط گالاتاسرای این کار را نمی کند. آنها کارت دریافت نمی کنند، و معمولاً بهترین راه برای این مشکل بازی چرخشی است،  اما در خط هافبک کمبودهایی داشتیم."

مورینیو درباره داوری این دیدار گفت: "داور 30 ساله است و واقعا در سطح بالایی قرار دارد، به او تبریک می گویم. وی سخنان خود را با این جمله به پایان رساند."

کد خبر 2502


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید