قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/10 11:45 | کد خبر : 2501
آقای قلعه نویی تبریز هم تشریف بیاورید...

جامانده‌های بزرگ تراکتور از لیست تیم ملی

به نظر می رسد دستیاران امیر قلعه نویی اطلاعات کافی در مورد آمادگی بازیکنان تراکتور به او نداده اند که این تیم تنها سه نماینده در لیست منتخب سرمربی تیم ملی دارد.

امیرقلعه نویی,تیم ملی ایران,ترکتور,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، امیر قلعه نویی اسامی ۲۶ بازیکن را برای دو بازی مقدماتی جام جهانی مقابل تیم های قرقیزستان و امارات اعلام کرد. در لیست جدید فقط نام سه بازیکن تراکتور (علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی) به چشم می‌خورد و نامی از بهترین گلزن و پاسور لیگ برتر در این لیست عجیب دیده نمی‌شود.

امیرحسین حسین‌زاده در سه بازی آغازین با شروع طوفانی و آمار خیره کننده سه گل و یک پاس گل، بهترین عملکرد را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته است. او اما جایی در لیست قلعه نویی ندارد.

دانیال اسماعیلی‌فر نیز با آمار دو پاس گل در صدر جدول بهترین پاسور لیگ برتر قرار دارد و عارف آقاسی،یکی از بهترین مدافع لیگ برتر طبق آمار معتبر چه در فصل گذشته و چه در سه هفته ابتدایی لیگ است اما این دو هم از جایی در لیست سرمربی تیم ملی ندارند.

در کمال تعجب سرمربی تیم ملی  با بی توجهی محض و اجحاف در حق بهترین های لیگ، بازیکنان نیمکت نشین سایر تیم ها را به جای ستارگان لیگ دعوت کرده است.

عجیب ترین مورد لیست تیم ملی نیز تعلق می‌گیرد به دعوت آرشا شکوری، دروازه بان ۱۷ساله هوادار تهران، این گلر جوان چه در فصل قبل و چه در سه بازی ابتدایی لیگ بیشترین گل خورده در بین دروازه‌ بانان لیگ را داراست. او اما در میان بهت اهالی فوتبالی به تیم ملی دعوت شد! اما خبری از دعوت صاحب بیشترین کلین شیت دار فصل گدشته لیگ برتر یعنی حسین پورحمیدی به تیم ملی نیست. با خط خوردن گلر تی تی ها از لیست جدید تیم ملی و این که قطع به یقین از اتفاقی که پورحمیدی پیش بینی کرده بود می‌ترسید به سراغ او آمد،زیرسایه قرار گرفتن در تراکتور پشت بیرانوند و حذف تدریجی از لیست تیم ملی.

کد خبر 2501


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید