قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/10 10:30 | کد خبر : 2500
سرخابی‌ها نظاره‌گر جنگ تبریز-اصفهان؛

تراکتور همه جا اول جز یک جا!

هفته سوم با صدرنشینی سپاهان به پایان رسید و تراکتور در یکی از بهترین شروع های تاریخ لیگش، رتبه دوم را مال خود کرده است.

تراکتور ,سپاهان ,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، پرونده هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته با انجام سه دیدار بسته شد.

در مهم‌ترین بازی های روز دوم،سپاهان اصفهان توانست با نتیجه یک بر صفر از سد رقیب گربه سیاه خودش یعنی شمس آذر قزوین بگذرد تا با ۹ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد، تراکتور نیز با ۷ امتیاز و تفاضل گل بالا نسبت به تیم ملوان بندرانزلی در رتبه دوم جدول جای گرفت.

تیم های سپاهان،تراکتور،ملوان،گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران خیلی زود با شروع خوب در آغاز لیگ برتر،خودشان را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کردند.

در نیمه پایین جدول نیز،چهار تیم تک امتیازی نساحی،چادرملو،هوادار و شمس آذر کار سختی در ادامه لیگ برتر برای بقا خواهند داشت.

پرشور ها با زدن هفت گل و دریافت یک گل تا هفته سوم لیگ برتر،بهترین خط حمله و دفاع لیگ برتر را دارند.

در جدول گلزنان نیز،امیرحسین حسین‌زاده با ۳ گل زده به همراه غندی پور مشترکا در صدر جدول گلزنان لیگ قرلر دارند،تومیسلاو اشترکالی،مهاجم دیگر تی تی ها با زدن دو گل در تعقیب آن ها است.

در جدول کلین‌شیت ها علیرضا بیرانوند،دروازه‌بان تراکتور به همراه محمدرضا اخباری و اتکیر پوسوپوف با ۲ کلین‌شیت مشترکا در صدر جدول قرار دارند.در جدول پاسور های لیگ،ریکاردو آلوز و دانیال اسماعیلی‌فر از تراکتور به همراه امید نورافکن با آمار دو پاس گل مشترکا در صدر آقای پاس گل لیگ جای گرفته‌اند.

کد خبر 2500


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید