قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/09 18:45 | کد خبر : 2497
شاید این یکی جایزه داشت…

آلوز و زیباترین اعتیاد ممکن!

ستاره پرتغالی تراکتور همچنان روی تعداد بالای پاس گل قفلی زده است!

تراکتور,ریکاردو آلوز,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم تراکتور شب گذشته در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران،میهمان تیم هوادار تهران بود که با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید. در این بازی ریکاردو آلوز و دانیال اسماعیلی‌فر هر کدام،یک پاس گل به نام خود ثبت کردند،تا بعد از برگزاری ۳ بازی، شمار پاس گل های خود را به عدد ۲ برسانند.

مهندس پرتغالی تی تی ها که در فصل بیست و دم با آمار ۱۳ پاس گل و فصل بیست و سوم با آمار ۱۱ پاس گل،دو دوره متوالی به عنوان آقای پاس گل لیگ برتر ایران شناخته شد امسال هم گویا قصد تکرار خصوصیت منحصربفردش را دارد؛ حتی در حضور گلی گلساز قهار دیگر.

او  در فصل جاری نیز با استارت موتور پاس گلزنی اش در هفته دوم مقابل پرسپولیس،خیز بلندی برای هت تریک و کسب این عنوان در لیگ برتر فوتبال ایران را به نام خود بزند،البته شاید در آخر فصل جایزه‌ای در این باب به او اهدا کنند!

مدافع راست تی تی ها در همان بازی اول مقابل مس رفسنجان استارت پاس گلزنی اش را زد،او در بازی مقابل هوادار تهران هم یک پاس گل داد تا به همراه آلوز با دو پاس گل در صدر آقای پاس گل تیم و لیگ قرار بگیرد.او در فصل گذشته با ۷ پاس گل در رتبه سوم جدول آقای پاس گل لیگ برتر قرار گرفت.

درخشش امیرحسین حسین‌زاده و حضور مهاجمان گلزن و قهاری همانند:تومیسلاو اشترکالی،سوکول چیکالشی به همراه رحمان جعفری و مهدی عبدی در رأس خط آتش تی تی ها،شانس پاسور های تراکتور را برای کسب عنوان آقای پاس گل لیگ برتر را افزایش داده است.

کد خبر 2497


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید