قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/09 12:01 | کد خبر : 2493
سیر تا پیاز میکسدزون تراکتور-هوادار

از تاسف بیرو برای استقلال تا رمز موفقیت سوپرمن

ستاره های تراکتور در میکسدزون ورزشگاه قدس تهران اظهارات جالبی در مورد بازی و موارد دیگر داشتند که باهم آنها را مرور می کنیم.

تراکتور,علیرضا بیرانوند ,مهدی ترابی,امیرحسین حسین زاده,

به گزارش ورزش آذربایجان، تراکتور شب گذشته با چهار گل میزبانش هوادار را درهم کوبید تا 7 امتیازی شود. شاگردان دراگان اسکوچیچ با این پیروزی به صدر جدول صعود کردند و با روحیه ای بالا در اندیشه استحکام جایگاهشان هستند؛ این موضوع در صحبت های بازیکنان تراکتور بعد از بازی کاملا مشهود بود. باهم مرور می کنیم آن چه در میکسدزون ورزشگاه قدس بعد از پایان بازی تراکتور-هوادار گذشت:

بیرانوند: تراکتور همیشه مدعی قهرمانی است

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این بازی گفت: «هواداران تراکتور نشان دادند یار دوازدهم تیم هستند. ما امروز در ورزشگاهی بازی کردیم که چمن مناسبی هم نداشت. به رحمتی (سرمربی هوادار) هم تبریک می‌گویم که تیم جوانی ساخته است. به‌زودی تیم هوادار با رحمتی درست می‌شود و نتیجه می‌گیرد. ما روی نقاط ضعف و قدرت حریف کار کرده بودیم، خدا را شکر امروز جواب داد و بردیم.»

قهرمانی تراکتور؟

از هواداران تراکتور خواهش می‌کنم باهوش باشند، ما به این موضوع که مدعی قهرمانی هستیم فکر نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم، چون مدام می‌گویند تراکتور مدعی اول قهرمانی است. تراکتور همیشه جزو مدعیان قهرمانی است و امسال با بازیکنانی که گرفته، مدعی قهرمانی است. خوشحالم چنین صحبتی در مورد تیم و بازیکنان تراکتور انجام می‌شود. هواداران کمک کنند تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

دعوا با پرسپولیس

در کل صحبت و ادامه دادن به این ماجرا برای من، هواداران تراکتور و هواداران پرسپولیس خوب نیست. اتفاقی رخ داد که هم پرسپولیس، هم من و هم وکیل تراکتور پیگیرش هستند. امیدوارم حق به حقدار برسد و نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم. این آخرین بازی ما قبل از فیفادی بود و بعد از سه چهار روز استراحتی که اسکوچیچ داده است، با قدرت بر می‌گردیم.

این ورزشگاه در شان استقلال نیست

وسط زمین نور بیشتری داشت. من شنیدم استقلال اینجا را برای میزبانی آسیا معرفی کرده است. قطعاً در شأن و شخصیت استقلال و هوادارانش نیست که در این ورزشگاه بازی کند. این زمین در شأن تیم‌های بزرگی مثل استقلال برای میزبانی نیست، آن‌ها به زمینی باکیفیت تر نیاز دارند.

ترابی: در تعطیلات بهتر خواهیم شد

مهدی ترابی، وینگر تی‌تی‌ها که در جریان این بازی موفق به ارسال پاس گل شد به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداخت و گفت: «خدا را شکر می‌کنم که توانستیم هم سلامت از بازی بیرون بیاییم و هم نتیجه دلخواهمان را بگیریم. امیدوارم روندمان ادامه بدهیم. تعطیلات در پیش است و قطعا در تعطیلات تیم‌مان بهتر هم خواهد شد.»

حضور هواداران؟

لطف کردند و از فاصله دوری آمدند. خدا را شکر توانستیم جواب زحمات‌شان را بدهیم. امیدوارم این روندمان ادامه پیدا کند و خدایی نکرده متوقف و سیر نشویم و بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم. هم حضور آقای اسکوچیچ تاثیرگذار بود و هم اکثر این بچه‌ها کنار هم بازی کرده‌اند که این دلیل خوبی است تا همدیگر را بهتر بشناسیم و بهتر بازی کنیم.

هماهنگی تیم؟

چون با بچه‌ها قبلا کنار هم بازی کرده بودیم و مشکل خاصی نداریم.

تیم‌ملی؟

اول باید لیست بدهند تا ببینیم چطور می‌شود.

مهاجم های جدید تراکتور؟

هر دو عالی هستند.

من آف دی مچ تراکتور-هوادار: به خاطر خانواده‌ام فوتبال بازی می‌کنم

امیرحسین‌ حسین‌زاده زننده دو گل از چهار گل تراکتور مقابل هوادار بود. ستاره بلامنازع بازی در جمع خبرنگاران گفت: «خدا را شکر که این بازی را بردیم. از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم. واقعا کادر فنی، همه بازیکنان و حتی کسانی که روی نیمکت و سکو می‌نشینند، زحمت می‌کشند و از همه آنها ممنونم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که شرمنده‌مان می‌کنند در جایی دور از شهرمان در استادیوم حاضر می‌شوند. امیدوارم در همه بازی‌ها همینطور حمایت کنند و مطمئن باشند همه بچه‌ها برای خوشحالی آنها بازی می‌کنند و تمام سعی‌شان را می‌کنند که بهترین نتیجه را بگیرند تا این مردم خوشحال شوند. از همه‌شان ممنونم.»

من آف د مچ!

من آف د مچ من خانواده‌ام هستند، همین که آنها خوشحال باشند کافی است. اگر من فوتبال بازی می‌کنم، به خاطر خانواده‌ام است. خوشحالی آنها، خوشحالی من است. من قبل از بازی همیشه با خودم صحبت می‌کنم که فقط برای خانواده‌ام بازی کنم. خودم مهم نیستم، هر موقع آنها خوشحال می‌شوند من هم خوشحال می‌شوم. بهترین هدیه برای من خوشحالی خانواده‌ام است.

چمن شهر قدس؟

ما در چمن‌های بدتر از این هم بازی کردیم. شرایط زیاد خوب نبود، سُر بود، بعضی جاها اصلا چمن نداشت اما ما در زمین‌های بدتر از این هم بازی کرده بودیم. با این‌حال امیدوارم بچه‌ها در این مسائل بهتر عمل کنند و بازی‌ها را جایی برگزار کنند که بچه‌ها بتوانند بازی کنند. خدا را شکر نتیجه‌ای را که می‌خواستیم، گرفتیم و زمین مانع کار ما نشد.

اردوی تیم ملی؟

همه چیز را به دست مربیان با‌ دانش تیم ملی می‌سپاریم و انشاالله اتفاقات خوبی بیفتد. آرزوی هر کسی است که در تیم ملی بازی کند و قطعا آرزوی من هم هست. من این فصل از زمانی که شروع شده تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشد و حداقل در پایان فصل شرمنده خودم و خانواده‌ام نشوم. حتما نیم‌نگاهی هم به تیم ملی دارم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. آرزوی هر کسی است که برای تیم ملی کشورش بازی کند و امیدوارم این اتفاق برای من هم بیفتد.

حضور لیست ۲۵ ساله؟

من در جریان نیستم و باید از باشگاه پیگیری کنید. من در این مسائل دخالت نمی‌کنم و نمی‌دانم داستان چطور است. خدا را شکر. اگر ما گلی می‌زنیم تلاش تمام بازیکنان از عقب زمین تا جلو است. واقعا تک‌تک بچه‌ها زحمت می‌کشند و توپ‌ها را به ما می‌رسانند و ما هم باید تلاش‌مان را کنیم تا بهترین استفاده را کنیم و تیم را خوشحال کنیم.

قهرمانی تراکتور؟

خیلی برای این حرف‌ها زود است. ما ۲۷ هفته دیگر داریم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم. همه تلاش‌مان این است که هواداران خوشحال کنیم، ولی برای قهرمانی خیلی زود است. بازی به بازی تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم و انشاالله آخر فصل بهترین برایمان اتفاق رخ بدهد.

مظفری‌زاده: دژاگه عزیز ماست!

سعید مظفری زاده، سرپرست مدیرعاملی تراکتور پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: «واقعا بچه ها یک بازی خیلی خوب ارائه دادند. مثل بازی‌های قبلی که واقعا خوب بودند و امروز قدر موقعیت‌ها را دانستند. خسته نباشید می‌گویم هم به تیم حریف هم به بچه‌های خودمان و این برد تقدیم به همه هواداران خوب‌مان که اینجا هم تیم را تنها نگذاشتند و از راه دور و نزدیک آمدند و همه کسانی که کمک کردند که تراکتور در این جایگاه باشد.»

رد شدن شکایت مس؟

روند قانون مشخص بود. ما لایحه‌مان را دادیم‌. بارها گفتم ما هیچ‌وقت در مسائل قضایی دخالت نمی‌کنیم. هیچ جنجال و حاشیه‌ای به پا نمی‌کنیم و هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد تابع هستیم. اگر هم یک وقتی رایی بود که فکر کردیم که واقعاً مطابق نظر ما نیست، ما می‌توانیم که اعتراض کنیم و طبق روال قانونی کار را دنبال کنیم.

طلب دژاگه؟

او بازیکن ملی‌پوش و عزیز ماست. احترام‌شان هم واجب است ولی ما زمانی می‌توانیم چیزی را پرداخت کنیم که مکتوب و مستند چیزی داشته باشیم. بارها هم گفتم هر کس از دوستان مستند و مکتوب اگر سندی دارند که طلب دارند از تراکتور تشریف بیاروند و ما در خدمت هستیم.

تعداد ملی پوشان تراکتور

ما خیلی دوست داریم و فکر می‌کنیم که بازیکنای ما شایستگی حضور در تیم ملی را دارند ولی آن کسی که تصمیم گیرنده اول و آخر هستند در این رابطه کادر فنی تیم ملی هستند و هر نظری که داشته باشند برای ما محترم است.

یارگیری قاماس قاماس!

خیلی با دقت سعی کردیم بازیکن جذب کنیم و واقعا سعی کردیم که نفراتی را بگیریم که بتوانند به تیم کمک کنند. عجله نکردیم و وقت زیادی هم گذاشتیم و خوشبختانه نفراتی که جذب کردیم مورد قبول هواداران و مورد قبول کادر فنی بودند و خیلی خوب توانستند خودشان را در تیم جا بندازند. ما هیچ مشکلی در رابطه با تعداد نفرات نداریم همونطور. نفرات را مطابق با قانون جذب کردیم و نه تنها در این موارد که شما فرمودید بلکه در هر مورد دیگری مطابق قانون هستیم و پیرو قانون هستیم.

کد خبر 2493


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید