قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/08 20:01 | کد خبر : 2486
شروع پرحاشیه تراکتور-هوادار

خانه محقر هوادار شرمنده تی تی‌ها!

دیدار تراکتور و هوادار تحت الشعاع حواشی عجیبی آغاز شد.

تراکتور,هوادار تهران,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دیدار هوادار _ تراکتور لحظاتی قبل بعنوان  اولین بازی هفته سوم لیگ برتر آغاز شد. این دیدار در پیش از آغاز بازی دارای جنجال و حواشی زیادی بوده که پای خبرنگاران نیز به این حواشی باز شد.

رنگ کیت حاشیه اول

در جریان جلسه هماهنگی پیش از بازی باتوجه به سیاه رنگ بودن پیراهن دوم تراکتور براساس نظر ناظر بازی و باتوجه به وضعیت استادیوم شهرقدس  تیم تراکتور قرمز پوشیده و تیم هوادار با لباس دوم خود(رنگ بنفش) بازی کند. این اتفاق به کنفرانس خبری پیش از بازی مربیان نیز کشیده شد. مهدی رحتمی با اعتراض شدید نسبت به این اتفاق دلیل این اتفاق را همراه نداشتن کیت دوم نزد تیم تدارکاتی تراکتوری ها اعلام کرد.

قیمت نجومی و گلایه هواداران در استادیوم

تیم هوادار قیمت بلیط های بازی را دویست هزارتومان قرار داد.‌ هواداران تراکتور نسبت به نحوه قیمت گذاری اعتراض داشتند بعد از حضور هواداران در ورزشگاه شاهد بی نظمی های زیادی در ورودی ها و گیت ها بوده و این بی نظمی ها و مشکلات تنها خارج از استادیوم نبوده و در داخل استادیوم نیز نبود سرویس بهداشتی و امکانات رفاهی باعث ناراحتی هواداران تراکتوری شد.

پای خبرنگاران و مهمانان ویژه نیز به حاشیه باز شد

گلایه از امکانات استادیوم تنها در هواداران خلاصه نشده و خبرنگاران و بازیکنان خارج از لیست تراکتور نیز دچار مشکل شده اند.  جایگاه خبرنگاران در وضعیت مناسبی قرارنداشته خبرنگاران در اعتراض به وضعیت نامناسب اقدام به خروج از جایگاه کردند. عارف غلامی بازیکن تیم تراکتور نیز همراه تیم به تهران رفته است. از حضور او در جایگاه وی آی پی توسط عوامل انتظامات جلوگیری شد تا بی‌برنامگی و حواشی خارج از بازی بیشتر از اتفاقات داخل زمین باشد.

کد خبر 2486


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید