قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/08 14:30 | کد خبر : 2481
انتخاب‌های دراگان در حالت دست باز

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل هوادار

در این‌ مطلب می‌خواهیم در مورد ترکیب احتمالی تراکتور مقابل هوادار صحبت کنیم.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,هوادار تهران,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور در شرایطی امروز عصر در تهران به مصاف هوادار می رود که دراگان اسکوچیچ در تمام پست ها دست بازی برای تصمیم گیری دارد.
سرمربی تراکتور علاوه بر اینکه در انتخاب نفرات دست بازی دارد همچنی می تواند سبک های مختلف (433، 4231، 442،  532،541، 343،352، 334) در تیمش پیاده کند.

درون دروازه به نظر نمی رسد جز علیرضا بیرانوند انتخاب دیگری پیش روی اسکو باشد. خط دفاع پرمهره که سابقه  بازی سه دفاعه را نیز در کارنامه دارند. ریسک تغییر چینش تیم ‌به سه دفاع را کاهش می دهد ولی احتمالا شجاع خلیل زاده و عارف آقاسی انتخاب های اسکو برای خط دفاعی بازی امروز باشند.

اسکوچیچ در دو بازی قبل و مقابل مس رفسنجان نیمه اول با ترکیب اولیه 442 وارد زمین شد و در نیمه دوم‌با 433 تغییر آرایش داد. اسکو در بازی مقابل پرسپولیس با ترکیب 4231 وارد بازی شد و در مواقعی ترکیب با اضافه شدن حسین زاده به خط حمله به 442 تغییر می یافت.

با توجه به اینکه رحمتی در مقابل تیم های بزرگ با سه دفاع و بیشتر تدافعی بازی میکند. احتمالا اسکوچیچ با دومهاجم تخصصی بازی کرده و با توجه به بازی تدافعی حریف این بازی ریکاردو آلوز را بیشتر در پست تخصصی خود هافبک هجومی مشاهده کرده و در صورت عدم اضافه شدن یک هافبک دیگر  شاهد ترکیب 442 لوزی خواهیم بود.

حضور چهار مهاجم تخصصی دست مربی را برای انتخاب تاکتیک مختلف باز می گذارد. خط هافبک پرستاره و چند پسته با قابلیت های تکنیکی بالا آرزوی هر مربی است. اشترکالی احتمالا بازی امروز را از ابتدا شروع کند اما آلترناتیوهایی چون مهدی عبدی و چیکالشی را پشت سرش دارد.

به این ترتیب، ترکیب احتمالی تراکتور مقابل هوادار به شرح زیر پیش بینی می شود:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، امیرحسین حسین زاده، مهدی هاشمی نژاد، تومیسلا اشترکالی

کد خبر 2481


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید